„Kautros“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas pripažino, kad gamintojas išties nesuspėjo numatytu laiku pristatyti visų užsakytų mikroautobusų. Tuo užsiima bendrovė „Altas“, turinti Vokietijos automobilių gamybos milžino „Mercedes-Benz“ licenciją.
„Pristatyti 80 transporto priemonių išties nėra lengva užduotis“, – užstojo partnerius L.Skardžiukas. Jo žiniomis, „Alto“ vadovybei praėjusių metų pabaigoje net teko skubiai ieškoti didesnių patalpų gamybai, o persikraustymas užtruko apie mėnesį.
Pasak L.Skardžiuko, būtent Lietuvoje atliekama didžioji dalis mikroautobusų „Mercedes-Benz Sprinter“ surinkimo ir pritaikymo „Kautros“ poreikiams darbų.
Kita šiek tiek gluminanti aplinkybė – eismo įvykiai. Per kelis mėnesius smarkiai sudaužyti 3 naujieji „Kautros“ mikroautobusai, o iš viso jau užfiksuota apie 40 eismo įvykių, susijusių su naujaisiais „Mercedes-Benz“.
„Labai apmaudu, nes mūsų įmonės vairuotojai buvo vos kelių susidūrimų kaltininkai“, – kalbėjo „Kautros“ vadovas. L.Skardžiukas pranešė, kad įmonė užsakė 10 papildomų mikroautobusų, kurie vežios keleivius vietoj eismo įvykio metu nukentėjusių ar sugedusių transporto priemonių, ir pažadėjo, kad iki kovo 1-osios visi užsakyti mikroautobusai stovės „Kautros“ garaže ir išvažiuos į gatves.
„Nieko baisaus neatsitiko“, – įsitikinęs savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras. Jam „Kautros“ vadovų paaiškinimai pasirodė visiškai suprantami, todėl jokių sankcijų imtis neketinama.
P.Kero nuomone, būtų visiškai nelogiška nutraukti sutartį ir skelbti naują konkursą dėl dviejų mikroautobusų maršrutų, kurie yra patys nepopuliariausi ir nedomina verslininkų.