Lietuvos vartotojas komandiruotės Vokietijoje metu parduotuvėje nupirko savo sūnui dovanų, kaip jis manė, 48 dydžio kelnes, nes žinojo, kad sūnus nešioja tokį dydį. Tačiau grįžus namo ir sūnui pabandžius pasimatuoti kelnės netiko – buvo per mažos.
Atidžiau pasižiūrėjęs vartotojas pamatė, kad vidinėje etiketėje nurodytas 46 dydis, o išorinėje etiketėje, kurią jis pasižiūrėjo pirkdamas, – 48 dydis.
Apstulbęs, kad taip gali būti, vyras susisiekė su Vokietijoje registruotu pardavėju. Jis lietuviui pasiūlė grąžinti prekę ar atgauti pinigus vienoje iš tinklo parduotuvių Vokietijoje, tačiau įspėjo, kad pakeisti kelnių į tinkamas paštu negali.
Kadangi vartotojas gyvena Lietuvoje, toks variantas jo netenkino. Vyras kreipėsi į Europos vartotojų centrą Lietuvoje, kuris, surinkęs visus reikiamus dokumentus, kreipėsi į Europos vartotojų centrą Vokietijoje.
Europos vartotojų centras Vokietijoje susisiekė su pardavėju, kuris aiškino, kad siuntimo išlaidos būtų neproporcingos prekės kainai, todėl gera valia sutiko grąžinti už kelnes sumokėtus pinigus, o kelnes, kad ir netinkamo dydžio, leido pasilikti.