„Danske Bank" toliau darys tai, ką išmano geriausiai

„Danske Bank“ šią savaitę paskelbė Lietuvoje sutelksiantis daugiausia dėmesio į verslo ir privačią bankininkystę. Taip pat bus taikomasi į klientus, kuriems reikia kompleksinių banko paslaugų.

Bankas „Danske Bank“ ir toliau dirbs su visais mažmeninės bankininkystės klientais.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Bankas „Danske Bank“ ir toliau dirbs su visais mažmeninės bankininkystės klientais.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Simonas Liutkus

Feb 7, 2015, 5:00 AM, atnaujinta Jan 13, 2018, 9:33 PM

„Danske Bank“ prieš keletą dienų paskelbė keičiantis savo veiklos strategines kryptis.

Apie banko ir jo klientų laukiančius pokyčius pokalbis su „Danske Bank“ generaliniu direktoriumi Gintautu Galvanausku.

– Kas nulėmė tokius pokyčius? Kodėl nuspręsta susitelkti į verslo klientus ir nepasirinkta tolesnės mažmeninės bankininkystės plėtros strategija?

– Tai yra globalios strategijos dalis, atsiradusi toli gražu ne per vieną dieną.

Aiškiai suvokiame, kad, norint sėkmingai konkuruoti mažmeninės bankininkystės srityje, reikia milžiniškų investicijų ir ilgalaikio įdirbio.

Paslaugų skvarba mažmeninėje bankininkystėje jau dabar yra labai didelė, konkurencija nuolat auga.

Šalyje nuolat kyla ir elektroninių bankinių paslaugų populiarumas, tačiau Lietuvos gyventojai vis dar labai prisirišę prie grynųjų pinigų.

Todėl norint juos tinkamai aptarnauti bankui reikia labai plataus tinklo, intensyvios komunikacijos, gerokai daugiau žmogiškųjų išteklių.

Mes į šią rinką atėjome vėliau negu pagrindiniai konkurentai, turime palyginti nedaug skyrių, esame įsikūrę tiktai didžiuosiuose miestuose.

Įvertinus visas aplinkybes tapo akivaizdu, kad bankas turi susitelkti į sritis, kuriose jaučiasi esąs stipriausias.

– Kokių esminių galimybių matote verslo bankininkystės srityje?

– „Danske Bank“ – vienas geriausiai Europoje kapitalizuotų bankų ir vienas verslo bankininkystės lyderių Skandinavijoje, suteikiantis išskirtinai aukštą saugumą klientams.

Tai bankas, sukaupęs milžinišką verslo klientų aptarnavimo patirtį ir užtikrinantis reikiamas investicijas į klientų poreikių patenkinimą.

Suvieniję savo žinias ir skandinavišką patirtį verslo segmente būsime dar aktyvesni.

Planuojame vien per šiuos metus padidinti verslo klientų portfelį iki 10 procentų.

– Vis dėlto net dešimtadaliu išauginti verslo klientų portfelį – ambicingas tikslas. Ar realu jį pasiekti?

– Jeigu atvirai, tikimės pasiekti dar daugiau. Tam turime visas galimybes, žinių, įgūdžių ir akcininkų palaikymą.

Galiu pažadėti, kad „Danske Bank" taps kur kas aktyvesniu verslo bankininkystės rinkos dalyviu. Tai greitai pajus tiek esami, tiek potencialūs mūsų banko klientai.

Ką tik buvome pripažinti klientus geriausiai aptarnaujančiu banku Lietuvoje. Šį titulą pelnėme trečią kartą per pastaruosius ketverius metus.

Tiek verslo, tiek privačios bankininkystės arba aukštą banko paslaugų poreikį turintys klientai kaip vieną svarbiausių banko pasirinkimo aspektų įvardina kokybišką aptarnavimą, profesionalius patarimus investavimo, pinigų valdymo klausimais.

Šiose srityse mes tvirtai pasitikime savimi.

Tai buvo dar viena priežastis, kodėl dėmesį nusprendėme sutelkti būtent čia.

– Kaip po šių pokyčių pasikeis, pavyzdžiui, gyventojų aptarnavimas?

– Noriu užtikrinti, kad mūsų bankas dirba ir toliau dirbs su visais mažmeninės bankininkystės klientais.

Mes ir toliau vykdysime visus įsipareigojimus Lietuvos gyventojams, paėmusiems būsto paskolas ar vartojimo kreditus, laikantiems indėlius ar kaupiantiems pensiją.

„Danske Bank" taip pat aptarnaus naujus klientus, kurie norės pas mus atsidaryti sąskaitą, pasidėti indėlį, gauti kortelę ar pasinaudoti kitomis paslaugomis. Jie bus tikrai kokybiškai aptarnauti.

Pasiūlysime šiems klientams visapusiškas kasdienes paslaugas elektroniniuose kanaluose.

– Kas po šių pokyčių keisis banke? Galbūt mažės skyrių ar darbuotojų?

– Banko skyrių skaičius išlieka toks pat, nes jie reikalingi ne tiktai privatiems, bet ir verslo klientams.

„Danske Bank“ dirbančių žmonių skaičius Lietuvoje nuolat auga, filialo veikla plečiasi.

Turime ilgalaikius plėtros tikslus ir per artimiausius metus planuojame įdarbinti kelis šimtus žmonių.

Taigi galima sakyti, kad bankas, kaip organizacija, Lietuvoje tik augs.

Gera žinia banko klientams ir rinkai

Stasys Kropas

Lietuvos bankų asociacijos prezidentas

„Aiškiai sudėlioti prioritetai ir išskirti tikslinių klientų segmentai yra brandžios bankų rinkos požymis, klientams duosiantis apčiuopiamos naudos. Svarbiausia, kad „Danske Bank“ nepasitraukia iš mažmeninės bankininkystės rinkos.

Kai pajėgumai ir žinios sutelkiami į savo tikslinius klientus, tai yra ypač gera žinia pastariesiems – juk jie sulauks daugiau dėmesio, gaus palankesnes sąlygas.“

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.