„Fresh Market“ – pusantrų metų, o jau pjausto salotas mišrainei

Prieš pusantrų metų veiklą pradėjęs prekybos tinklas „Fresh Market“ valdo jau 26 parduotuves bei dar vieną – elektroninę. Šiuo metu koją įkėlė ir į antrąjį plėtros etapą. Tačiau į kitus miestus tinklas žingsniuos ne tuščiomis, bet prisikepęs pyragų.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2015-02-09 13:31, atnaujinta 2018-01-13 17:42

Vasario pabaigoje „Fresh Market“ atidarys kulinarijos cechą. Jame bus gaminamos įvairios šviežios salotos, mišrainės, kulinarijos gaminiai, kurie bus tiekiami į visas tinklo parduotuves. Tokiu būdu tinklas turės galimybę užtrinti produktų kokybę ir nuolat pasiūlyti geriausią įmanomą asortimentą savo pirkėjams.

Strateginį sprendimą toliau plėstis komercinių plotų nuomos pagrindu priėmęs tinklas ketina žengti į tuos Lietuvos miestus, kuriuose iki šiol „Fresh Market“ parduotuvių nebuvo. Plėtros tempą ir mąstą lems tinklui patrauklių, potencialiai perspektyvių prekybos vietų pasiūla.

„Intensyviai plėtęsi pirmuosius veiklos metus, pastarąjį pusmetį visą dėmesį skyrėme procesams optimizuoti bei prekybai internetu. Vieni pirmųjų iš kasdienio vartojimo prekių parduotuvių tinklų žengę į elektroninę prekybą, siekiame užtikrinti šios paslaugos kokybę, kuri yra pagrindinis kriterijus renkantis jos tiekėją.

Daug pastangų ir investicijų pareikalavęs projektas sėkmingai vystomas – lygiagrečiai galime imtis tolimesnės tinklo plėtros, naujų prekybos centrų atidarymo“, – sako bendrovės „Fresh Market“ generalinis direktorius Saulius Urbonas.

Jo teigimu, tinklo plėtros apimtys ir sparta priklausys nuo nuomai prieinamų, komerciškai patrauklių vietų pasiūlos – „Fresh Market“ dairosi nuomojamų plotų naujiems prekybos centrams tiek miestuose ir gyvenvietėse, kur tinklo parduotuvės jau veikia, tiek vietovėse, kur iki šiol „Fresh Market“ prekybos centrų nėra. Pagrindinis kriterijus nuomai atrenkamoms patalpoms ir būsimoms parduotuvėms – patraukli, pirkėjams paprastai pasiekiama vieta.

Pirmasis prekybos centras „Fresh Market“ Lietuvoje atidarytas 2013 m. birželio mėnesį Vilniuje, Žvėryno rajone. „Fresh Market" tinklui priklauso 26 parduotuvės Vilniaus ir Kauno miestuose bei rajonuose, Šiauliuose, Panevėžyje, Marijampolėje, Telšiuose, Alytuje, Druskininkuose, Varėnoje, Palangoje, Lentvaryje. Pagrindinis tinklo akcininkas – „Aletrad 2001 Trading Limited“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.