Vietoj prekių į Rytus – paslaugų eksportas į vakarus

Maisto perdirbimo įrangos tiekimo bendrovė „Baltic Master“, reaguodama į dėl krizės Ukrainoje kritusias produkcijos eksporto apimtis, planuoja kompensuoti apyvartos praradimus, didindama paslaugų eksportą.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Feb 23, 2015, 4:00 PM, atnaujinta Jan 12, 2018, 1:30 PM

Bendrovė tiekia profesionalią įrangą maisto perdirbimo,  gamybos, prekybos bei visuomeninio maitinimo įmonėms. Ekspotas sudaro apie 60 proc. apyvartos.

Pastaraisiais metais bendrovės apyvartos kasmet augo milijonu eurų, nuo 29 mln. eurų 2011 m. iki 31,8 mln. eurų 2013 m. „2014m. apyvartos sieks apie 30 mln.eurų. Įrengimus importuojame iš Vakarų Europos šalių ir didelę dalį eksportuojame į trečiąsias šalis – Rusiją, Baltarusiją, Ukrainą, Kazachstaną.

Verslas Ukrainoje beveik sustojo. Rusija, sustabdžiusi maisto produktų importą iš ES, mūsų įrengimus dar įsileidžia, tačiau pardavimų apimtys šioje rinkoje taip pat sumažėjo“, – sakė bendrovės generalinė direktorė Vilma Tocionytė.

Kompensuoti sumažėjusias eksporto apimtis į rytų rinkas kompanija ketina paslaugų – šaldymo įrangos montavimo – eksportu į Vakarų rinkas, Vokietijos, Olandijos, Skandinavijos šalių.

Pasak V.Tocionytės, lengviau prisitaikyti prie pasikeitusių veiklos sąlygų ir užsidarančių kai kurių užsienio rinkų bendrovė gali dėl to, jog neapsiribojo vien tik įrangos tiekimu. Įmonė turi gamybos bazę, užsiima įrangos montavimu, gamybinių ir prekybinių patalpų projektavimu, dizainu, gamina nestandartinius medinius, nerūdijančio plieno komercinius baldus.

„Šiuo metu kuriame originalią komercinių prekybinių baldų kolekciją, kurią pasiūlysime ne tik Lietuvos, bet ir Vakarų šalių rinkoms. Išlaikyti lyderio pozicijas rinkoje padeda tai, kad buvome veiklas išskaidę į 8 susijusias dalis“, – sakė bendrovės vadovė.

Lietuvos rinka, pasak jos, keletą metų išlieka stabili. Didžioji dalis klientų – nedidelės maisto perdirbimo įmonės, ūkiai, kavinės, restoranai, prekybos centrai. Maždaug pusė pirkėjų pageidauja ne naujos, naudotos, pigesnės įrangos.

„Kita pusė – tie, kurie perka tik naujausią, inovatyvią įrangą, naudojančia ženkliai mažiau energijos, didinančią darbo našumą. Kaina šiam pirkėjų segmentui nėra svarbiausias rodiklis. Dažniausiai tai didelės įmonės, orientuotos į  aukštą kokybę, energijos taupymą, efektyvumą“, – užsiminė V.Tocionytė.

Maisto perdirbimo įrangos tiekėjai prognozuoja, jog Lietuvoje jos paklausa augs dėl dviejų priežasčių – nuolat atsinaujinančių technologijų ir nuo 2017 m. ES įsigaliosiančio draudimo gaminti šaldymo įrangą su senesnės kartos freonu. Jis turės būti pakeistas naujos rūšies, mažiau aplinkai kenkiančiu freonu.

Visa turima šaldymo įranga palaipsniui bus pakeista, nes įsigaliojus draudimui nebebus galimybės renovuoti, papildyti pasenusių įrengimų.

Ketindama didinti pardavimus vietos rinkoje bendrovė šiais metais atidarė parduotuvę internete, kurioje sukaupta dešimtys tūkstančių pavadinimų prekių, su aprašais, specifikacijomis, nuotraukomis.

Naujausi produktai – išmanioji virtuvė, leidžianti keleriopai greičiau pagaminti padažą ar trintą sriubą bei įrenginys, kuriame maistas verdamas žemoje temperatūroje, nenaudojant riebalų ir išlaikant visas vertingas jo medžiagas.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: kaip JAV įvertino V. Putino provokaciją perbraižyti sienas?