Bėgo nuo didžiųjų prekybos tinklų, atsidūrė po „Aibės“ skėčiu

Nedidelės parduotuvės, kurių daugiausia – kaimo vietovėse, sunkiai atremia didžiųjų prekybos tinklų konkurenciją. Ne vienos jų šeimininkams teko sukti galvą, ar visam laikui užverti duris, ar prisišlieti prie „Aibės“. Šis prekybos įmonių aljansas Lietuvoje ir Latvijoje jau valdo daugiau nei 1090 parduotuvių tinklą.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Mar 4, 2015, 9:31 AM, atnaujinta Jan 11, 2018, 4:37 PM

Per 2014 metus abejose šalyse pasiekė beveik 409 mln. eurų apyvartą – tai yra 18 proc. daugiau nei 2013 metais.

Lietuvoje pardavimo pajamos sudarė 277,8 mln. eurų – 16 proc. daugiau nei 2013 m., o aljansą papildė 22 parduotuvės. Pasak aljanso atstovų, augimą lėmė patrauklios žemos kainos, vykdomų akcijų kiekis ir parduotuvių lokalumas, garantuojantis greitesnį būtinų prekių įsigijimą.

„Mažmeninės prekybos įmonėms būtina jungtis, kad turėtume geresnes, palankesnes sąlygas iš Lietuvos ir užsienio tiekėjų. Dirbdami kartu, būdami vieningi, pasiekėme tikrai gerų rezultatų“, – sako Prekybos įmonių aljanso AIBĖ Komercijos departamento direktorius Baltijos šalims Artūras Zabielskas. Jo teigimu, AIBĖ konkuruoja kokybe ir mažomis kainomis: „Šiuo metu AIBĖ parduotuvėse yra daugiausiai akcinių prekių 1 kv. m prekybiniame plote.“

Anot jo, tokių rezultatų pasiekti padeda kiekvienos AIBĖ parduotuvės savininkas, kuris yra asmeniškai suinteresuotas siekti geriausių rezultatų. „Parduotuvių savininkai yra nepriklausomi, todėl lankstūs, o padedant aljansui, gauna visokeriopą pagalbą: nuo parduotuvės suprojektavimo iki prekių išdėliojimo lentynose bei atidarymo. Aljansas vykdo bendrą reklaminę komunikaciją, kainines akcijas, organizuoja lojalumo programas, parduotuvių renovacijos ir finansavimo projektus. Kiekviena parduotuvė turi pastovų prekių tiekimą iš AIBĖ centrinių sandėlių ir iš tiesioginių tiekėjų“, – sako A. Zabielskas.

Šiais metais aljansas AIBĖ ketina nemažinti tempo – planuoja apie 5 proc. parduotuvių skaičiaus augimą, renovuoti 50 parduotuvių, plėsti bei vystyti asortimentą, stiprinti pozicijas regionuose bei rengti mokymus darbuotojams. „Konkuruojame kokybe, ne kiekybe, tad šių metų planuose ir asortimento plėtra: ne tik įvairesnių prekių pasiūla, bet ir didesnė orientacija į gamintojus regionuose.

Siekdami užtikrinti produktų šviežumą, šiais metais esame numatę specialaus, šviežiems produktams laikyti skirto sandėlio projektą bei centralizuotą šviežių vaisių ir daržovių, taip pat pieno gamintojų – ypač smulkiųjų – produkcijos tiekimą mūsų aljanso nariams, mat netgi didieji tiekėjai, taupydami savo kaštus, į mažas ar atokesnes parduotuves važiuoja vis rečiau. 2015 metais ir toliau vykdysime parduotuvių renovacijos projektus, vystysime nuolaidų programą „AIBĖ JUMS“, – teigė A. Zabielskas.

A. Zabielsko teigimu, pirkėjai AIBĖ parduotuves vertina dėl kasdieninio ir pirmo būtinumo prekių prekyboje. „Dažnas aljanso AIBĖ narys turi savo gamybos cechą, tad jo asortimente švieži gaminiai: salotos, mėsos gaminiai; vietoje gaminama konditerija: sausainiai, pyragai, bandelės“, – teigia A. Zabielskas. Prekybos įmonių aljansas AIBĖ įkurtas 1999 m., vienija 354 mažmeninės prekybos įmones, kurios valdo daugiau nei 1090 parduotuvių Lietuvoje ir Latvijoje.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.