Pasak bendrovės „Kauno autobusai“ generalinio direktoriaus Kęstučio Derliūno, po pernai įvykusios transporto pertvarkos mieste kai kuriuose maršrutuose smarkiai padaugėjo keleivių.
Tai itin juntama ryte ir vakare. Šie „Van Hool“ ir riedės tokiu metu, o pirmiausia važinės 37-uoju maršrutu.
Autobusuose įrengta po 50–60 vietų sėdėti ir 150 vietų važiuoti stovint, todėl vieno keleivio vežimo savikaina nepalyginti mažesnė negu įprastu autobusu.
Pirkinio kaina nesiekė 120 tūkstančių eurų – tai maždaug 14 kartų pigiau nei tokių naujų transporto priemonių.
„Siekiame, kad keleiviai važiuotų patogiai ir nereikėtų spraustis į vidų“, – sprendimo motyvus aiškino K.Derliūnas. Šie autobusai taip pat labai pravers išvežioti keleivius po didelių renginių „Žalgirio“ arenoje.
Visi autobusai buvo pagaminti ir naudoti Nyderlanduose. Jie pagaminti prieš 13 metų, todėl gali būti naudojami dar tiek pat laiko.
Nupirktieji „Van Hool“ pirmiausia Kauno gatvėse buvo išbandyti naktį. Įmonės specialistai įsitikino, kad jiems nėra neįveikiamų vietų, nes autobusai neįtikėtinai manevringi.
Vis dėlto ilgieji autobusai gali sudaryti nepatogumų kitiems eismo dalyviams, mat jie netelpa į kai kurių stotelių vingį.
Jeigu iš galo sustos dar vienas autobusas ar troleibusas, susidarys spūstis.