„DPD Lietuva“ keičia prekių ženklą

„DPD Lietuva“ ketvirtus metus iš eilės fiksavo nuoseklų augimą – pardavimo pajamos 2014 m. siekė 19,88 mln. eurų, tai 8,7 proc. daugiau nei 2013 m. Praėjusiais metais smarkiai išaugo siuntų srautai į Europos Sąjungos šalis – 32,9 proc. Tai atnešė 23,5 proc. daugiau pajamų, o bendras siuntų skaičius padidėjo beveik 10 proc.

Siuntų pristatymo bendrovės, iki šiol veiklą vykdžiusios skirtingais pavadinimais ir prekių ženklais, sujungiamos į vieną tarptautinį DPD grupės tinklą, kuris vienys DPD, „Chronopost“, „SEUR“ ir „Interlink Express“ įmones.
Siuntų pristatymo bendrovės, iki šiol veiklą vykdžiusios skirtingais pavadinimais ir prekių ženklais, sujungiamos į vieną tarptautinį DPD grupės tinklą, kuris vienys DPD, „Chronopost“, „SEUR“ ir „Interlink Express“ įmones.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Mar 18, 2015, 1:44 PM, atnaujinta Jan 9, 2018, 3:06 PM

DPD grupė keičia prekių ženklą. Siuntų pristatymo bendrovės, iki šiol veiklą vykdžiusios skirtingais pavadinimais ir prekių ženklais, sujungiamos į vieną tarptautinį DPD grupės tinklą, kuris vienys DPD, „Chronopost“, „SEUR“ ir „Interlink Express“ įmones.

„Bendras prekių ženklas Lietuvoje ir visoje Europoje leis dar labiau įtvirtinti tarptautinių siuntų eksperto pozicijas, nes DPD ne tik Lietuvoje užima smulkių siuntų lyderio pozicijas, bet ir yra antra didžiausia siuntų pristatymo kompanija Europoje. Suvienodintas paslaugas bei aptarnavimo standarto pranašumus turėtų įvertinti tarptautiniai klientai, verslą plėtojantys skirtingose šalyse“, – pokyčių priežastis aiškino „DPD Lietuva“ generalinė direktorė Indrė Puišė.

Pokyčiai bus įgyvendinami visose grupei priklausančiose bendrovėse, veikiančiose 22 Europos Sąjungos šalyse, tarp jų – ir Lietuvoje. Naujuoju prekių ženklu bus pažymėti 33 tūkst. kurjerių automobilių bei 40 tūkst. uniformų.

Pasak I.Puišės, kartu su prekių ženklo ir pozicionavimo atsinaujinimu keliami du strateginiai tikslai – didinti pajėgumą ir įsitvirtinti pristatymo privatiems asmenims (B2C) segmente bei auginti tarptautinių siuntų pristatymą. Didžiausią siuntų rinkos augimo potencialą DPD grupė mato būtent B2C segmente, kurį toliau skatins elektroninės komercijos vystymasis bei plėtra į užsienio rinkas.

DPD grupė ne tik aktyviai plėtos pristatymą B2C rinkoje, bet toliau plėtos esamas bei kurs naujas paslaugas. Pavyzdžiui, planuojama dar labiau plėsti siuntų vietų tinklą, kuriam suteiktas naujas pavadinimas „Pickup“. 2015 m. „Pickup" tinklą Europoje sudarys daugiau nei 22 000 siuntų vietų, o 2016 m. – 26 000.

2015 m. „DPD Lietuva" tęs ankstesniais metais pradėtus projektus ir investicijas – Kauno terminalo statyboms ir įrangai bus skirta beveik 7 mln. eurų. 2014 m. šiam projektui įgyvendinti bendrovė skyrė 1,4 mln. eurų. Kita dalis investicijų – informacinių technologijų sprendimams atnaujinti, naujoms paslaugoms plėtoti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.