„Mūsų prekybos tinklo parduotuvėse vanduo yra populiariausias gaivusis gėrimas. Vien per pirmąjį šių metų ketvirtį įvairios talpos ir rūšių vandens pardavėme daugiau nei 5 mln. butelių. Kol kas vandens pardavimai išlieka panašūs kaip ir praėjusiais metais, tačiau neabejojame, kad šylant orams jie išaugs“, – sakė bendrovės „Maxima LT“ Komercijos vadovė Nijolė Penkovskienė.
Pasak „Maxima“ atstovės, pastaraisiais metais klientai vis daugiau dėmesio skiria sveikai mitybai – suvartoja daugiau daržovių, pieno produktų, o norėdami atsigaivinti, renkasi mineralizuotą ar paprastą vandenį, o ne kitus gaiviuosius gėrimus.
„Kiek paradoksalu, tačiau padidėjusius vandens pardavimus pastebime ir sausio mėnesį. Pavyzdžiui, šiemet sausį parduota daugiau nei 2 mln. įvairios talpos ir rūšių vandens butelių, arba net 8 proc. daugiau nei pernai. Darome prielaidą, kad padidėjęs vandens suvartojimo kiekis susijęs su Naujų Metų šventėmis ir pažadu gyventi sveikiau“, – kalbėjo N.Penkovskienė.
„Maxima“ duomenimis, pirkėjų krepšeliuose dažniausiai galima pastebėti gazuotą vandenį – jo nuperkama beveik ketvirtadaliu daugiau nei negazuoto vandens. Toliau pagal populiarumą rikiuojasi gazuotas vanduo su skoniu, negazuotas vanduo su skoniu ir sodos vanduo. Pastarųjų vandens rūšių parduodama keturis kartus mažiau nei paprasto gazuoto ir natūralaus vandens.
Įdomu tai, kad šalies gyventojai dažniausiai perka vandenį, praturtintą citrinų ir braškių skoniu. O tokie egzotiniai skoniai, kaip obuolių, serbentų ar persikų, sulaukia daug mažiau pirkėjų dėmesio.
Prekybos tinklo „Maxima“ duomenys taip pat rodo, kad lietuviai dažniausiai renkasi ne mažus buteliukus, o didesnės talpos vandens butelius. Populiariausia talpa –1,5 l. 229 prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse kasdien apsiperka daugiau nei 0,5 mln. pirkėjų, juose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų.