Interneto parduotuvė nuo rinkos prievaizdų gavo pylos

Nauda turi būti akivaizdi

Konkurencijos tarybos ekspertai nustatė, kad bendrovė pateikė neteisingą informaciją apie pasiūlymų realią naudą pirkėjams, nes palyginimui naudojo pakankamai seniai taikytas ir daug didesnes prekių kainas.<br>V.Balkūno nuotr.
Konkurencijos tarybos ekspertai nustatė, kad bendrovė pateikė neteisingą informaciją apie pasiūlymų realią naudą pirkėjams, nes palyginimui naudojo pakankamai seniai taikytas ir daug didesnes prekių kainas.<br>V.Balkūno nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2015-03-24 14:05, atnaujinta 2018-01-08 09:46

Tyrimo metu – nuo 2013 kovo iki 2014 rugpjūčio – buvo analizuojama atsitiktinai parinktų bendrovės interneto parduotuvėje siūlomų prekių – kvapniojo vandens, miegamojo komplekto, sukimosi lėkštės, detoksikacinių pleistrų, arkinio šiltnamio, kabelio, kirvio, maršrutizatoriaus, sandėliavimo lentynos bei sodo žibinto reklama. Suabejojo nauda  

Konkurencijos tarybos ekspertai nustatė, kad bendrovė pateikė neteisingą informaciją apie pasiūlymų realią naudą pirkėjams, nes palyginimui naudojo pakankamai seniai, pavyzdžiui, prieš 1,5 metų ar net 3 metus taikytas ir daug didesnes prekių kainas.

Be to, prekių reklamoje naudotos palyginamosios kainos galiojo santykinai trumpai, kai kuriais atvejais vos kelias valandas, taip sukuriant vartotojui naudos iliuziją.

Bendrovė nesugebėjo pagrįsti įrodymais sandėliavimo lentynos OBI reklamoje naudotos palyginamosios kainos.

Konkurencijos taryba, įvertinusi visas aplinkybes ir tai, kad bendrovės elgesys dirbtinai padidino parduodamų prekių patrauklumą bei klaidino vartotojus apie gaunamą naudą, jai skyrė 7630 eurų baudą.

Svarbu, kad nors Konkurencijos tarybos ekspertai nagrinėjo tik dešimt atsitiktinai parinktų prekių reklamą, tai nereiškia, kad likusių prekių reklama atitinka Reklamos įstatymo reikalavimus.

Nauda turi būti akivaizdi

Konkurencijos taryba nagrinėjo 4 reklamas per pastaruosius 4 metus, kuriose palyginimui buvo pateikta didesnė prekių kaina.

Konkurencijos taryba pažymi, kad renkantis tokį reklamos būdą pardavėjai privalo kainas lyginti tokiu būdu, jog vartotojai galėtų suprasti tikrąją jiems pateikiamo pasiūlymo naudą.

Konkurencijos tarybos ekspertai pernai išnagrinėjo 284 pranešimus dėl galimai klaidinamos reklamos ir išsiuntė reklaminės veiklos subjektams net 132 įspėjimus, siūlančius pakeisti reklamą arba nutraukti galimai klaidinamos reklamos sklaidą. Nesijaučia kalti

Dainius Liulys Pigu.lt generalinis direktorius

„Reaguodami į Konkurencijos tarybos sprendimą norime užtikrinti visus savo pirkėjus, kad nuo pat savo veiklos pradžios dirbame vadovaudamiesi visais Lietuvoje galiojančiais teisės aktais, taip pat – geriausia pasauline praktika ir etiško verslo taisyklėmis, visuomet elgiamės sąžiningai tiek savo klientų, tiek konkurentų atžvilgiu.

 Kartu apgailestaujame, kad Konkurencijos tarybai galėjo susidaryti klaidingas įspūdis apie internetinėje parduotuvėje skelbiamas prekių kainas.

Darome viską, kad informacija apie prekių kainas būtų skelbiama dar aiškiau ir suprantamiau. Elektroninėje parduotuvėje visuomet aiškiai pateikiame informaciją apie parduodamas prekes ir jų pristatymo sąlygas.

Prireikus mūsų pirkėjai visais rūpimais klausimais gali pasikonsultuoti telefonu arba parašyti elektroninį laišką. Esame tikri, kad Konkurencijos tarybos sprendimas yra neteisingas. Mes su juo nesutinkame“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.