Laisvės alėjoje veikianti audinių parduotuvė įsikūrusi antrame vieno pastato aukšte. Kiekvieną rytą ten atsiranda vis kitaip papuoštas moters manekenas.
Pastebėję jį praeiviai, ypač vyrai, neretai stabteli, nes mano, kad į juos iš viršaus žvelgia daili jauna moteris, su kuria galima paflirtuoti. Tik geriau įsižiūrėjus galima suprasti, kad ši moteris – dirbtinė.
Pastebėjusi savo vyrų žvilgsnius, dažna kaunietė taip pat atkreipia dėmesį į lėlę ir netikėtai sužino, kad tai – parduotuvės reklama.
Tokį savireklamos būdą sugalvojo patys parduotuvės darbuotojai.
Įmonės administracijos vadovė Jovidė Zikaraitė sakė, kad parduotuvę norėjo reklamuoti netradiciškai. Manekeną planavo pastatyti prie pastato durų ir palikti jas praviras.
Tačiau greta gyvenantys kauniečiai su tuo nesutiko.
„Turime puikų balkoną. Jį ir sumanėme panaudoti savireklamai. Manekenas pateisino lūkesčius. Lankytojų iš karto padaugėjo“, – džiaugėsi J.Zikaraitė.
Šią savaitę manekenas buvo nurengtas ir išneštas, nes verslininkai ketina remontuoti balkoną. Kai kurie praeiviai jį matė būtent tada, kai nurenginėjama moteris stovėjo atsegtu džinsinių kelnių užtrauktuku ir atrodė, kad gundo vyrus.
Po balkono remonto manekenas vėl trauks kauniečių akis ir reklamuos audinius.
Kauno savivaldybės Urbanistikos ir architektūros skyriaus vyriausioji specialistė Jūratė Baniulienė sakė, kad statyti manekenus savo parduotuvių patalpose galima, nes tai nėra reklama.
„Manau, kad verslininkai pasielgė teisingai.
Įdomesnė savireklama pagyvina miesto veidą. Svarbu, kad ji būtų skoninga“, – verslininkus gyrė J.Baniulienė.
Reklamos specialistė teigė, kad daugeliui Kauno verslininkų stinga fantazijos.
„Daugelis nori tik kuo didesnių reklamos plokščių ant fasadų ir kiek galima daugiau. Mano, kad taip atkreips pirkėjų dėmesį. Tačiau neretai šios būna neskoningos“, – sakė J.Baniulienė.