Kur mano užsakymas? „McDonald‘s“ atsakymą jau rodo ekrane

Vieni – spjaudosi, nes jiems neskanu. Kiti su malonumu kramsnoja storapilvius suvožtinius, užpildami  juos litrais „Coca-Colos“.  Toks jau yra  tas „McDonald‘s“ maistas. Vieni jį aplipina komplimentais, o kiti, kartą paragavę, ir kojos daugiau nebekelia į restoraną.  

Naujas „McDonald's“ restoranas Vilniuje – „prikimštas elektronikos“.<br>Organizatorių nuotr.
Naujas „McDonald's“ restoranas Vilniuje – „prikimštas elektronikos“.<br>Organizatorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2015-04-15 15:01, atnaujinta 2018-01-06 18:31

    Vis dėlto “McDonald's“ – „reiškinys“, kurio neįmanoma nepastebėti. Klientams prisivilioti jis sugalvoja gana brangiai kainuojančių būdų.

Vilniuje, prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“, „McDonald's“ atidarė naujos kartos restoraną, kuriame įrengta inovatyvi aptarnavimo platforma. Ji suteikia galimybę sparčiai įvykdyti lankytojų užsakymus. Iš viso tai jau dešimtasis tinklo restoranas Lietuvoje, į kurį bendrovė investavo daugiau kaip 650 tūkst. eurų.

Aptarnauja kitaip

Naujajame restorane maisto užsakymo ir paėmimo vietos yra atskirtos. 

Lankytojai savo mėgstamo maisto ir gėrimų gali užsisakyti patys, naudodamiesi skaitmeniniais  užsakymų kioskais. Restorane tokie kioskai yra įrengti du. Liečiant ekraną galima patogiai peržiūrėti meniu, pasirinkti maistą bei už jį ten pat sumokėti.  

Tai lankytojams suteikia galimybę maistą bei gėrimus užsakyti greitai, o darbuotojams – greitai įvykdyti užsakymus.  Salėje yra įrengtas specialus ekranas. Jame svečiai mato, kaip yra vykdomas jų užsakymas.

Dar viena kavinė

Greta restorano įrengta ir ketvirtoji Lietuvoje „McCafé“ kavinė. Čia lankytojai gali užsisakyti kavos ir kitų gėrimų, paskanauti pyragų bei įvairių desertų.

Kaip ir kitose „McCafé“ kavinėse, lankytojai gali arba ten pat ir užkasti, arba kavą bei desertus išsinešti.

„Naujoji lankytojų aptarnavimo koncepcija – tai svarbus tinklo plėtros etapas Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse.

Pritaikę naują požiūrį ir pasitelkę naujausias technologijas, Lietuvoje pasiūlėme itin modernią lankytojų aptarnavimo sistemą, kurią jau spėjo įvertinti “McDonald‘s“ lankytojai daugybėje pasaulio valstybių“, – sakė restoranų tinklo „McDonald‘s“ generalinis direktorius Baltijos šalyse Vladimiras Janevskis.

Pasak jo, šiuo metu tokia sistema jau veikia ir restorane Latvijoje, o iki metų pabaigos ketinama ją įdiegti dar šešiuose tinklo restoranuose Baltijos šalyse.

Planuojama, kad iki 2017 metų ji bus pritaikyta visuose tinklo restoranuose regione. Į tai bendrovė ketina investuoti iš viso 4,5 mln. eurų. 

„Planuodami naujojo restorano atidarymą ilgai ieškojome tam tinkamiausios vietos, kuri ne tik būtų lengvai pasiekiama daugeliui miesto gyventojų, bet ir patogi mūsų restoranuose besilankančioms šeimoms. Pastebime, kad vis labiau plečiantis gyvenamiesiems rajonams, jų gyventojai ieško naujų – arčiau namų esančių, vietų praleisti laisvalaikį“, – sakė V. Janevskis.

Šiuo metu Lietuvoje veikia iš viso dešimt „McDonald‘s“ restoranų – šeši – Vilniuje, du – Kaune, po vieną Klaipėdoje ir Šiauliuose, bei keturios „McCafé“ kavinės – visos įsikūrusios Vilniuje. Per metus „McDonald‘s“ restoranuose Lietuvoje apsilanko daugiau kaip 9 mln. lankytojų.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.