Ruošdamasi su šeima atostogoms, ji tris bilietus mažų sąnaudų bedrovės „Wizz Air“ skrydžiui iš Vilniaus į Gruziją ir atgal pirko balandžio 2-ąją dieną. Už juos ir bagažą Joana sakė sumokėjusi 291 eurą. O tai, kad išskristi nėra galimybės, sužinojo tik šio šeštadienio rytą.
„Kadangi mano kreditinė kortelė – nauja, nebuvau jos užregistravusi saugių atsiskaitymų sistemoje, tad iš karto elektroninė sistema nepriėmė jos duomenų – sumokėti už bilietus negalėjau. Tačiau iš karto, pirkdama bilietus internetu, elektroniniu paštu gavau laišką su sąskaitos numeriu ir kitais duomenimis. Todėl atlikau pavedimą per interneto banką“, – aiškino Jana.
Jos teigimu, pervedusi „Wizz Air“ pinigus ji iš karto gavo patvirtinimą, kad mokėjimas priimtas, o kartu – ir registracijos skrydžiui kodus. Ir daugiau iš skrydžių bendrovės nebuvo jokių žinių.
„Į Gruziją skrydis sekmadienį, 5 valandą ryto. Tačiau kiek kartų bandžiau šiandien registruotis skrydžiui, tiek kartų nepavyko.
Skambinau neapsikentusi į „Wizz Air“ informaciją nurodytu telefonu, ir išgirdau, kad pavedimas už bilietus yra atmestas. Kodėl? Juk esu gavusi patvirtinimą. Bet telefonu atsišaukęs „Wizz Air“ konsultantas Mantas man aiškino, kad visa tai dėl to, kad su kažkuo nesusisiekiau dar ir telefonu“, – jaudulio neslėpė moteris.
Situacija – nepavydėtina. Bet negi nėra iš jos išeičių? Anot Janos, vadybininkas pasiūlė nusipirkti naujus bilietus, o ankstesni pinigai esą bus kada nors grąžinti. Tačiau šiandien pirkdama bilietus ji turi sumokėti dvigubai brangiau.
„Už skrydį į abi puses vienam žmogui mokėjau 90 eurų, o dabar tiek kainuotų skrydis tik iš Vilniaus į Kutaisį“, – sakė pašnekovė. Ji sako taip ir liko nesupratusi, kodėl ir kaip, įsigijus bilietą, ji dar turėjo susisiekti su bilietų pardavėju užsienyje.
„Nesuprantu, kas vyksta. Juk tai ne pirmas kartas, kai tenka skristi. Ir ne pirmą kartą bilietus pirkau internetu. Tačiau tokio nesusipratimo dar nėra buvę“, – pyko moteris. Mažų sąnaudų skrydžių bendrovė „Wizz Air“ keleivius į Kutaisį Gruzijoje pradėjo skraidinti 2014 metais. Įmonė šiuo metu aiškinasi, kaip tokia situacija susiklostė.
Koją pakišo pavedimas
Danielis de Carvalho'as „Wizz Air“ komunikacijos vadovas
„Tuomet, kai sistema nepriėmė kliento mokėjimo kortelės, klientas nusprendė už bilietus sumokėti banko pavedimu. Bet buvo pervesti ne visi pinigai – liko nesumokėti tam tikri mokesčiai.
Už bilietus mokėjęs klientas per 5 dienas nesusisiekė su bilietų rezervavimo centru. Tai padaryti buvo nurodyta, atliekant užsakymą. Tad rezervacija nustojo galioti.
Mokestis nebuvo patvirtintas, ir skrydžio vietas rezervavo kiti keleiviai.
Susiklosčius tokioms situacijoms, kai mokestis už bilietus atliekamas ne iki galo, pinigai yra grąžinami klientui. Todėl tenka įsigyti naujus bilietus - iš naujo juos rezervuoti.
Tokias atvejais, kai visi pigesni bilietai jau būna išparduoti, klientui siūloma rinktis iš esamų laisvų vietų.
Todėl visada labai svarbu įsitikinti, kad visa mokėjimo už bilietus ir jų rezervavimo procedūra atlikta teisingai ir tai padaryta per nurodytą laiką.“