Kavinių rinkoje nėra vietos net pačiam „Starbucks“

Lietuviški kavos išsinešti

Net jei tai būtų pats „Starbucks“, įsisprausti į Lietuvos kavinių rinką būtų itin sudėtinga.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Net jei tai būtų pats „Starbucks“, įsisprausti į Lietuvos kavinių rinką būtų itin sudėtinga.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Jun 9, 2015, 9:02 AM, atnaujinta Nov 23, 2017, 3:18 PM

„Pirma problema, su kuria susidurtų, – vieta. Miestas nebeturi ko pasiūlyti, dėl gerų vietų ir tarp vietos žaidėjų vyksta nuolatinė kova. Žmonių skaičius taip pat ribotas. Nebent suspindėtų itin ryškus ženklas, toks kaip „Starbucks“, tačiau ir didžiausiems nebūtų lengva“, – vertina kavinių tinklą „Coffee Inn“ valdančios bendrovės „Keturi kambariai“ bendraturtis Nidas Kiuberis.

Bendrovės „Delano“, valdančios kavinių tinklą „Caif Cafe“, vykdomasis direktorius Gintaras Rutkauskas svarsto, kad tarptautiniams tinklams dabartinė rinka apskritai mažai patraukli.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.