Ryšių su visuomene agentūra „Publicum“ auga verslo sektoriuje

Ryšių su visuomene agentūros „Publicum“ tiesioginės pajamos 2014 metais išaugo 8,5 proc. ir siekė 980 tūkst. eurų, o pelnas išliko stabilus – 137 tūkst. eurų pernai, kai 2013 m. jis sudarė 136 tūkst. eurų.

„Publicum“ valdybos pirmininkas R.Jarmalavičius.
„Publicum“ valdybos pirmininkas R.Jarmalavičius.
Daugiau nuotraukų (1)

ELTA ir lrytas.lt inf.

2015-07-15 11:11, atnaujinta 2017-10-26 03:35

Pasak „Publicum“ valdybos pirmininko Ričardo Jarmalavičiaus, pajamos iš verslo sektoriaus kasmet sudaro vis didesnę dalį „Publicum“ pajamose. Pernai šis rodiklis siekė beveik 85 proc.

Todėl esą visai logiška, kad agentūros apyvarta sumažėjo 24 proc. – nuo 2,127 mln. eurų 2013 m. iki 1,61 mln. eurų 2014 m. Tuo tarpu tiesioginės pajamos ir pelnas padidėjo.

Pasak R.Jarmalavičiaus, praėjusiais metais „Publicum“ toliau stiprino savo kompetencijas verslas-verslui rinkodaros srityje – kompanijos vykdomąja direktore tapo žinoma komunikacijos specialistė, buvusi kompanijos „Hewlett-Packard“ marketingo vadovė Baltijos šalyse Daiva Bumblytė.

„Publicum“ yra didžiausio pasaulinio nepriklausomų ryšių su visuomene agentūrų tinklo PROI partnerė Baltijos šalyse. Agentūra dirba su „Samsung“, „Philip Morris“, „Novaturas“, „Idavang“, „Provident“, „Gjensidige“, „Cosnova“, kitomis Lietuvos bei tarptautinėmis bendrovėmis. Šiuo metu įmonėje dirba per 20 integruotos komunikacijos konsultantų.

Integruotos komunikacijos paslaugas „Publicum“ teikia kartu su kitomis „Publicum“ grupės įmonėmis – finansinės komunikacijos bendrove „Publicum FComm“, komunikacijos planavimo agentūra „Publicum Media“, įvykių rinkodaros kompanija „Publicum Events“, kūrybinės reklamos agentūra „Love“ ir šiemet į grupę įsijungusia skaitmeninės rinkodaros bendrove „Socialus marketingas“.

Visos „Publicum“ grupės pajamos 2014 metais viršijo 6,465 mln. eurų – 9,7 proc. daugiau nei 2013 metais (5,894 mln. eurų), tiesioginės pajamos padidėjo 7,6 proc. – nuo 2,215 mln. eurų 2013 metais iki 2,386 mln. eurų pernai.

Sudėliojo didžiausiųjų trejetuką

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai (RSVA) priklausančių bendrovių bendra apyvarta 2014 metais siekė 11,47 mln. eurų (39,6 mln. litų) arba 2 proc. daugiau nei 2013 metais. Tiesioginės rinkos pajamos, kurios gaunamos iš bendrų pajamų minusavus trečiųjų šalių išlaidas, pernai augo 9 proc. ir sudarė 5,4 mln. eurų (18,6 mln. litų).

Šie duomenys pateikti remiantis Registrų centrui pateiktomis 12 agentūrų, RSVA narių, pelno (nuostolių) ataskaitomis. Dėl UAB „Publicum“ skirtingos apskaitos politikos, kai bendrovės tiesioginės pajamos („income fee„) nesutampa su bendruoju pelnu („gross profit„), šios RSVA narės duomenys į bendrą lentelę nėra įtraukti.

„2014 metai rinkai buvo finansiškai sėkmingi – bendra apyvarta išliko stabili, realios agentūrų pajamos padidėjo dešimtadaliu. Tai rodo augantį pasitikėjimą ir rinkos brandą. Šiuo metu svarbiausias asociacijos tikslas – padidinti rinkos skaidrumą bei atsakomybę“, – teigė Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos Tarybos pirmininkas Kęstutis Gečas. 

„Viešųjų ryšių partnerių“ („VRP Hill+Knowlton Strategies“) apyvarta praėjusiais metais išaugo 80 proc. – iki 2,272 mln. eurų, tiesiogines pajamas - 44 proc. iki 1,340 mln. eurų. 

Po šios viešųjų ryšių kompanijos rikiuojasi „Publicum“ ir „Integrity PR“. „Publicum“ apyvarta 2014 m. sumažėjo iki 1,16 mln. eurų arba 24 proc., o tiesioginių pajamų gavo 9 proc. daugiau - 979,9 tūkst. eurų.

„Integrity PR“ apyvarta praėjusiais metais išaugo 5 proc. iki 961,6 tūkst. eurų. Tiesioginės pajamos padidėjo 4 proc. 0 iki 720,1 tūkst. eurų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.