Didžiausi neigiami pokyčiai stebimi naftos ir jos produktų pervežimuose – jie krito 23 proc., arba 0,4 mln. tonų, taip atnešdami įmonei 2 mln. eurų mažesnes pajamas nei pernai. Taip pat ženklų neigiamą pokytį matome mašinų ir jų įrengimų pervežimuose, kurių teikiamos pajamos krito 2,2 mln. eurų.
Reikia išskirti dar dvi krovinių grupes, kurių pervežimų mažėjimas generavo po 1,2 mln. eurų mažesnes įplaukas bendrovei, palyginanti su 2014 metų pirmuoju pusmečiu: maisto produktų ir anglies, kurios atitinkamai krito 24 proc. arba 0,2 mln. tonų ir 31 proc. arba 0.3 mln. tonų.
Kai kurių krovinių grupės tiesiog sumažėjo blogėjant ekonominei situacijai Rusijoje, kai kurios yra nukreipiamos aplenkiant Lietuvą, per vidinius Rusijos uostus, o kai kurios apskritai nebegali būti vežamos nei į Rusijos teritoriją, nei tranzitu per šią šalį, skelbia „Lietuvos geležinkeliai“.
Pavyzdžiui, birželio 10 dieną gautas Rusijos Federacijos veterinarijos tarnybos draudimas į Rusiją ar per jos teritoriją vežti JAV pagamintą šaldytą paukštieną.
„Kai kuriose krovinių grupėse matome aiškų mažėjimą, tačiau dėka gero įdirbio šiuos netekimus dalinai kompensuoja Baltarusijos kroviniai“,- teigia Saulius Stasiūnas, krovinių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojas.