Nuo ryto daryklos kieme – sujudimas. Daugiausia žmonių rikiuojasi eilėse į ekskursijas po daryklą. Kai kurie klausinėjo, ar ekskursijos – tikrai nemokamos.
Nurodytu maršrutu žmonės keliavo įmonės koridoriais ir gamybos procesą stebėjo pro langus. Į jų klausimus atsakinėjo patys daryklos darbuotojai. Jie supažindino su alaus virimo, fermentavimo, pilstymo subtilumais.
„Aludarių diena – gera proga parodyti, kad esame atviri, norime šviesti visuomenę, puoselėdami alaus kultūrą, pristatydami jo gamybą ir vartojimą. Idėja surengti tokią šventę pernai gimė spontaniškai, tačiau viskas pasisekė – sulaukėme maždaug 5000 žmonių, 1200 dalyvavo ekskursijose. Šįmet tikimės, kad pas mus užsuks dvigubai daugiau lankytojų“, – sako „Švyturio“ prekės ženklo vadovas Andrius Bagdzevičius.
Daryklos kieme galima paragauti trylikos rūšių alaus. Čia savo skanėstus siūlo vienuolika uostamiesčio restoranų ir barų – jų darbuotojai patars, kokia užkanda geriausiai dera būtent prie tos rūšies alaus.
Alaus mėgėjus domina senajame Klaipėdos bravore įkurtos „Raudonų plytų“ alaus dirbtuvės. Anksčiau buvo galima išvirti 100 tūkst. litrų mažiausią alaus partiją, o dabar dirbtuvėse – 60 litrų. Atsirado puikios galimybės eksperimentuoti, gaminti išskirtines alaus rūšis, kurios įtinka ir išrankiausiems gurmanams.
Nuo vidurdienio alaus daryklos kieme įrengtoje scenoje koncertuoja žinomos grupės ir atlikėjai. Pernai koncertai baigėsi 22 valandą. Šįmet nuo šio laiko linksmybės persikels į laikiną salę, įrengtą produkcijos laikymo sandėlyje.
Pernai surengti pirmąją šventę ir pasikviesti klaipėdiečius ir atvykėlius į svečius paskatino dvi progos – tarptautinė aludarių diena ir 230 metų sukaktis, kai buvo atidaryta uostamiesčio alaus darykla.