Pigus maisto pristatymas „Fresh Market“ nepasiteisino

Su trenksmu į maisto pristatymo rinką įsiveržusi „Fresh Market“ nuleidžia sparnus. Bendrovė skelbia nutraukianti veiklą internete.

Parduotuvės liks, bet maisto į namus neveš.<br>M.Patašiaus nuotr.
Parduotuvės liks, bet maisto į namus neveš.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Marius Jokūbaitis

Jul 27, 2015, 4:16 PM, atnaujinta Oct 21, 2017, 4:05 PM

„Taip, tai teisybė“, – lrytas.lt patvirtino „Fresh Market“ tinklo virtualaus apsipirkimo vadovas Saulius Urbonas.

Kaina – gerokai mažesnė nei kitų

„Fresh Market“ išsiskyrė rinkoje žema produktų pristatymo į namus kaina. Bendrovė nemokamai gabeno prekes įsigijus jų vos už 9 eurus, kai jų konkurentai yra nustatę mažiausią sumą – 39,99 euro.

„Įmonė „Fresh Market“ nutraukia internetinės prekybos veiklą Lietuvoje. Nutraukiame todėl, kad veikla yra nuostolinga“, – skelbiama lrytas.lt atsiųstame atsakyme. Tiesa, pirmadienį interneto svetainėje dar buvo leidžiama užsisakyti produktų į namus.  

Parduotuvės veiks toliau

Pasak S.Urbono, įmonė šią dieną patenkinta parduotuvių veikla Lietuvoje ir „Fresh Market“ parduotuvių tinklas veiks toliau.

„Įmonė planuoja uždaryti tik kelias mažas parduotuves, kurios per dvejus gyvavimo metus netapo pelningos“, – teigė S.Urbonas.

Jis pridūrė, kad „Fresh Market“ nekeičia savo strategijos likti Lietuvoje.

Produktų pristatymo į namus verslą bendrovė  pradėjo praėjusių metų rudenį.

Bendrovė prekes pristatinėjo Vilniuje ir Kaune, o parduotuvių turi įvairiuose miestuose.

Bendrovė dar gegužę skelbė, kad prekių virtualiai netrukus galės užsisakyti ir Trakų gyventojai, o liepos 7–ąją pristatymo veiklą pradėjo ir Kaune. Taip pat planuota dar šiemet virtualaus apsipirkimo paslaugą pasiūlyti ir klaipėdiečiams.  

Trumpino pristatymo laiką

„Fresh Market“ vilniečiams siūlė apie 6 tūkst. prekių, o asortimentą žadėta išplėsti iki 10 tūkstančių. Kaip gegužės mėnesį skaičiavo „Fresh Market“ virtualaus apsipirkimo vadovas S.Urbonas, per dieną pas juos apsiperka per tūkstantį žmonių.

Pikas – šeštadienį ir sekmadienį, o paprastomis dienomis pirkėjai sukrunta po darbo parsiradę namo. Dažnas tokiu būdu pasirūpina ir vakariene.

„Fresh Market“ stengėsi trumpinti ir atvežimo laiką. Pradžioje atvežimas trukdavo dvi valandas, po to šis laikas Vilniuje sutrumpėjo iki valandos, o ateityje ketinta pirkinius pristatyti vos per 40 minučių.  

„Tai pasaulinė tendencija – auga apsipirkimas internetu. Manau, kad pas mus dar tik visko pradžia. Čia tas pat, kaip skalbti rankomis, kai yra skalbyklė“, – gegužės mėnesį kalbėjo S.Urbonas.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.