Konkurentai pasitraukė – tenka suktis greičiau

„Fresh Market“ staiga nutraukus produktų pristatymo į namus verslą, pagrindiniai konkurentai kelia galvą. Tokią pačią paslaugą teikianti bendrovė „Barbora“ skelbia užsakiusi 20 naujų automobilių.

„Barbora“, pasitraukus konkurentams, paskelbė didinanti automobilių parką.
„Barbora“, pasitraukus konkurentams, paskelbė didinanti automobilių parką.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Jul 31, 2015, 11:48 AM, atnaujinta Oct 22, 2017, 2:28 PM

„Iš esmės pasikeitus situacijai rinkoje ir ženkliai išaugus maisto ir kasdienių prekių užsisakymo internetu paslaugos paklausai Vilniuje, elektroninė parduotuvė „Barbora“ investuoja į naujus specialiai maistui vežti skirtus automobilius ir kuria naujas darbo vietas“, – skelbiama bendrovės pranešime.

„Šią savaitę naujų registracijų ir pirkėjų srautas mūsų elektroninėje parduotuvėje padidėjo 3-4 kartus. Svarbiausia mūsų užduotis šiais metais yra patenkinti šį išaugusį poreikį ir kartu išlaikyti aukštą paslaugos kokybę.

Po kelių savaičių Lietuvą jau turėtų pasiekti dalis naujai užsakytų, specialiai maistui vežti pritaikytų „Barboros“ automobilių. Užsakėme 20 naujų automobilių, tačiau, jei paslaugos poreikis išliks toks pat aukštas kaip dabar, planuosime papildomas investicijas“, – sako bendrovės „Barbora“ direktorius Tomas Kibildis.

Iki lapkričio mėnesio „Barbora“ planuoja sukurti apie 80 naujų darbo vietų. Šiuo metu įmonėje yra 137 darbuotojai.

Vilniuje maisto ir kasdienes prekes į namus pristatanti elektroninė parduotuvė „Barbora“ veiklą pradėjo 2014 metų pavasarį. Skaičiuojama, kad per šį laikotarpį jos paslaugas išbandė daugiau nei 10 proc. vilniečių šeimų. Šiuo metu „Barboros“ asortimentą sudaro daugiau nei 7000 skirtingų prekių.

„Rinkoje turime konkuruoti ne tik su kitomis elektroninėmis parduotuvėmis, bet ir tradicinėmis, šalia namų esančiais prekybos centrais. Todėl didžiausią dėmesį turime ir toliau skirti paslaugos kokybės gerinimui.

Šiemet pristatėme pirkėjams nemažai naujovių – nuo mobiliosios „Barboros“ programėlės išmaniesiems telefonams, iki galimybės atsiskaityti už pirkinius grynaisiais pinigais ar kortele prie durų, kai kurjeris pristato prekes. Papildomas galimybes užsisakant prekes internetu pasiūlysime pirkėjams ir ateityje“, – sako T.Kibildis.

Bendrovė „Barbora“ yra pasirašiusi strateginės partnerystės sutartį su „Maxima“ mažmeninės prekybos tinklu.

„Su strateginiu partneriu dirbame rinkos sąlygomis, o toks veiklos modelis yra naudingas abiem pusėms – mes savo klientams galime pasiūlyti platų kokybiškų prekių asortimentą ir konkurencingas kainas. Kartu, manau, esame ne tik didžiausias, bet ir reikliausias „Maxima“ pirkėjas, didinantis partnerių apyvartą, o kartu keliantis aukščiausius kokybės reikalavimus produktams ir testuojantis prekybos tinklo procesus, prekių tiekimo grandinę“, – sako T.Kibildis.

Elektroninės parduotuvės „Barbora“ vadovas pastebi, kad itin konkurencingoje Lietuvos mažmeninės prekybos maisto ir kasdienėmis prekėmis rinkoje, elektroninė parduotuvė gali efektyviai rinkti duomenis apie pirkėjų įpročius, lūkesčius ir norus, kiekvieną dieną matyti, kaip kinta užsakymai, pirkinių krepšeliai, kokių prekių žmonės pasigenda, kokių jiems galbūt nelabai reikia.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.