Prekybos centre ties „Ikea“ elektra buvo įvesta žaibiškai

Įsivesti elektrą šiemet galima dar greičiau ir paprasčiau. Palyginti su 2014-aisiais vidutinė elektros prijungimo prie elektros skirstymo tinklo trukmė verslui sutrumpėjo net dešimčia kalendorinių dienų, privatiems klientams – keturiomis dienomis. Tai rodo elektros skirstymo bendrovės „Lesto“ pirmojo pusmečio duomenys.

Elektros įvedimo laikas vis trumpėja.<br>Organizatorių nuotr.
Elektros įvedimo laikas vis trumpėja.<br>Organizatorių nuotr.
Elektros įvedimo laikas vis trumpėja.<br>Organizatorių nuotr.
Elektros įvedimo laikas vis trumpėja.<br>Organizatorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

lrytas.lt

Jul 31, 2015, 3:02 PM, atnaujinta Oct 22, 2017, 1:01 PM

Geriausias pavyzdys – šalia „Ikea“ parduotuvės Vilniuje statomas prekybos centras. Šio stambaus objekto prijungimas prie elektros skirstymo tinklo truko beveik tris mėnesius trumpiau nei buvo numatyta sutartyje. Per tą laiką buvo pastatytas 10 kilovoltų (kV) įtampos skirstomasis punktas, paklotos požeminių elektros kabelių linijos.

„Specialistams visada keliame tikslą elektros įvedimo darbus atlikti greičiau, nei numatyta sąlygose ir sutartyse. Trumpesnę elektros įvedimo trukmę lemia mūsų ir rangovų parenkami optimalesni techniniai sprendimai. Suskaičiavome, jog dėl efektyvesnių sprendimų mes per kelerius metus vidutiniškai sutaupėme beveik 3 savaites klientų laiko. Pavyzdžiui, dar 2011 metais verslo klientams elektra buvo įvedama vidutiniškai per 65 dienas, privatiems – per 61 dieną“, – sakė „Lesto“ generalinis direktorius Aidas Ignatavičius.

Šiuo metu verslo klientų objektai prie skirstymo tinko prijungiami vidutiniškai per 45 kalendorines dienas, privačių – per 47 kalendorines dienas. Tuo atveju, kai projektas nereikalingas, elektros įvedimas vidutiniškai užtrunka nebe 23, o apie 16 dienų. Šį pusmetį net tris kartus paspartėjo ir vidutinis prijungimo sąlygų išdavimas. Dabar jis vidutiniškai trunka 2 kalendorines dienas vietoj pernai buvusių 6 dienų.

Anot „Lesto“ vadovo, elektros įvedimo trukmė svarbi ne tik gyventojams bei verslui, bet ir valstybės įvaizdžiui, nes elektros įvedimo greitis yra svarbus kriterijus vertinant Lietuvos patrauklumą užsienio investuotojams.

„Nauji mūsų klientai tiesiogiai pajuto trumpesnio elektros energijos įvedimo naudą. Tačiau netiesioginės naudos gauna visi piliečiai, nes dėl užsienio investicijų konkuruojame su daugeliu regiono šalių. Todėl tolesnis elektros prijungimo proceso tobulinimas yra mūsų įsipareigojimas“, – teigė A.Ignatavičius.

Bendrovė primena, jog nuo šių metų birželio 1 dienos didžiajai daliai klientų atpigo elektros įvedimas, o apskaičiuoti prijungimo prie skirstymo tinklo įkainius tapo paprasčiau.  Tapti LESTO klientu galima ir neišėjus iš namų – tereikia apsilankyti savitarnos svetainėje www.manoelektra.lt bei užpildyti paraišką. Kokią galią rekomenduojama užsisakyti naujam klientui, galima sužinoti pasinaudojus LESTO sukurta rekomenduojamos galios skaičiuokle.

Kiekvieno prijungimo prie elektros tinklų etapo metu klientas informuojamas apie parengtas technines sąlygas, parengtas sutartis, prijungimo darbų pradžią ir pabaigą. Informacija klientams pateikiama savitarnos svetainėje, SMS žinute ar elektroniniu laišku.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.