Kaip greičiau pasiekti Lietuvą, galvą suks ir skrydžių bendrovės

Lietuva vėl nuslydo nuo Europos centro akmens – pasiekti mūsų šalį oro keliais nėra paprasta. Todėl ne šiaip sau Lietuvos oro uostai sujudo. Jie sukūrė maršrutų plėtros programą, kurios tikslas – dalinantis rizika paskatinti vežėjus, kad jie pradėtų skrydžius naujomis kryptimi ir prisidėtų prie esamų maršrutų plėtros.

Kuo daugiau valstybių ir miestų galės pasiekti mūsų keleiviai ir kuo daugiau svečių sulauksime, tuo patrauklesnė taps Lietuva.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Kuo daugiau valstybių ir miestų galės pasiekti mūsų keleiviai ir kuo daugiau svečių sulauksime, tuo patrauklesnė taps Lietuva.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pasak G.Almanto, šiuo metu Lietuvos oro uostai, plėtodami maršrutų skatinimo programą, aktyviai bendrauja su galimais partneriais.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pasak G.Almanto, šiuo metu Lietuvos oro uostai, plėtodami maršrutų skatinimo programą, aktyviai bendrauja su galimais partneriais.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Lietuvos oro uostai sukūrė programą, kuri, tikimasi, padės pagausinti skrydžių.
Lietuvos oro uostai sukūrė programą, kuri, tikimasi, padės pagausinti skrydžių.
Lietuvos oro uostai sukūrė programą, kuri, tikimasi, padės pagausinti skrydžių.
Lietuvos oro uostai sukūrė programą, kuri, tikimasi, padės pagausinti skrydžių.
Lietuvos oro uostai sukūrė programą, kuri, tikimasi, padės pagausinti skrydžių.
Lietuvos oro uostai sukūrė programą, kuri, tikimasi, padės pagausinti skrydžių.
Daugiau nuotraukų (5)

lrytas.lt

2015-08-06 15:53, atnaujinta 2017-10-21 18:49

„Maršrutų skatinimas mums yra itin svarbi užduotis. Kuo daugiau valstybių ir miestų galės pasiekti mūsų keleiviai ir kuo daugiau svečių sulauksime, tuo patrauklesnė taps Lietuva.

Šie procesai svarbūs šalies turizmo plėtrai, taip pat vietiniam turizmo, transporto ir aptarnavimo verslui, ekonomikos rodikliams kelti ir ekonominiam bendradarbiavimui skatinti.

Turime puikią pradžią – sunkiausias žingsnis jau žengtas. Dabar laukia nuoseklus darbas, reikalaujantis visų – tiek viešojo, tiek privataus – sektorių aktyvaus įsitraukimo“, – sakė Lietuvos oro uostų generalinis direktorius Gediminas Almantas.

Maršrutų skatinimo programa skirta skatinti naujų reguliarių maršrutų į Lietuvos oro uostus atsiradimą, esamų maršrutų intensyvumo didinimą ir nutrūkusių skrydžių atnaujinimą.

Taip pat ši programa apima oro uostų nuolaidų schemą naujų ir esamų krypčių dažniams bei keleivių skaičiaus augimui skatinti. Nuolaidų schema padės aviakompanijoms lygiomis sąlygomis taupyti patiriamus kaštus. Maršrutų plėtros skatinimo priemonių efektas paprastai patiriamas po 1,5–2 metų, nes aviakompanijos įprastai savo maršrutus planuoja kelis sezonus į priekį.

Maršrutų į Lietuvą ir iš jos skatinimo programai didžiąją dalį lėšų skyrė Susisiekimo ministerija. Kita reikalinga dalis bus surinkta iš suinteresuotų šalių, įtraukiant į šią programą šalies savivaldybes ir privatų verslą.

Vilniaus miesto savivaldybė labai aiškiai deklaruoja savo ketinimą dalyvauti šioje programoje. Bendradarbiaudama su oro uostu, Vilniuje įsisteigusiomis užsienio kompanijomis ir kitais socialiniais partneriais, Vilniaus savivaldybė ieško finansinių ir rinkodarinių galimybių užtikrinti nenutrūkstamus verslo ir turizmo ryšius. Klaipėdos regiono savivaldybės jau yra skyrusios paramą regiono pasiekiamumui skatinti skrydžiams į Palangos oro uostą.

„Šiuo metu Lietuvos oro uostai, plėtodami maršrutų skatinimo programą, aktyviai bendrauja su galimais partneriais. Šių metų rugsėjo mėnesį planuojama apvalaus stalo diskusija, kurios tikslas – prisiimti konkrečius įsipareigojimus siekiant geresnio šalies pasiekiamumo.

Kviečiame dalyvauti šioje programoje tiek viešojo, tiek privataus sektoriaus atstovus, kuriems itin svarbus konkrečių krypčių atsiradimas. Lietuvos oro uostai dėkoja Susisiekimo ministerijai už paramą ir bendradarbiavimą žengiant pirmąjį žingsnį. Dabar raginame išdrįsti prisijungti tuos, kurie nori ir turi formuoti mūsų šalies pasiekiamumą, ir kreiptis į mus dėl galimybės bendradarbiauti“, – sakė G.Almantas.

Lietuvos oro uostų iniciatyva sukurta maršrutų skatinimo programa pagal gerąją kitų šalių patirtį turėtų būti tęstinis projektas.

Pirmąjį 2015 metų pusmetį Lietuvos oro uostų keleivių skaičius, palyginti su tuo pačiu 2014 m. laikotarpiu, išaugo daugiau nei 10 proc. Per šešis mėnesius treji oro vartai aptarnavo daugiau nei 1,9 mln. keleivių. Pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvos oro uostai aptarnavo beveik 24 tūkst. skrydžių – t.y. 6 proc. daugiau negu pernai tokiu pačiu metu.

Lietuvos oro uostų tinklui priklauso trys oro vartai Vilniuje, Kaune ir Palangoje. Per 2014 metus jie aptarnavo 3,8 milijono keleivių. Šiuo metu iš Lietuvos oro uostų 17 aviakompanijų reguliariai skraido 61 kryptimi 48 miestuose Europoje ir už jos ribų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.