LJL vadovas du laivus išlaisvinti tikisi šią savaitę

Ministras: „Darome viską“

Naujasis „Lietuvos jūrų laivininkystės“ vadovas Sigitas Dobilinskas.<br>B.Beinoravičiaus nuotr.
Naujasis „Lietuvos jūrų laivininkystės“ vadovas Sigitas Dobilinskas.<br>B.Beinoravičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

BNS ir lrytas.lt inf.

Aug 10, 2015, 11:44 AM, atnaujinta Oct 21, 2017, 6:52 AM

LJL vadovas BNS teigė, kad Portugalijoje esanti „Voruta“ galės išplaukti po to, kai bus suremontuotas jos variklis, o Italijoje esančiai „Romuvai“ kol kas pervesti pinigai už kurą.

„Aš norėčiau, kad šios savaitės pirmomis dienomis išplauktų. „Venta“ ir „Raguva“, kurios yra su kroviniu, išplauktų į paskirties uostus. „Voruta“ taip pat yra su kroviniu, bet jai apmokėjome remontininkams kelionę, sutarėm su remonto kompanija. O „Romuvai“ pervedėm už kurą, kad būtų palaikymas“, – BNS sakė S.Dobilinskas.

Anot jo, iš „Lietuvos geležinkelio“ gautas kreditas naudojamas jūrininkų atlyginimams ir laivų išvadavimui iš uostų.

„Amerikoje įgula yra pareiškusi protestą tarnyboms Jungtinių Valstijų, tai pamokėjom šiek tiek, bet negalime apgaudinėti kitų jūrininkų ir deramės dabar – sunkios derybos su kreditoriais – kad būtų išlaisvinti laivai. Ir kad būtų visų laivų palaikymas, kad neliktų be vandens, elektros, maisto įgulos. Tokie pirmieji prioritetai“, – tvirtino LJL vadovas.

Ministras: „Darome viską“

Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius nevertina liberalų lyderio Eligijaus Masiulio kreipimosi į prokuratūrą dėl „Lietuvos jūrų laivininkystės“ gelbėjimo plano. 

„Man labai sunku vertinti, geriau paklausti klaipėdiškių. Ar jie nori, kad būtų ta įmonė kažkaip gelbėjama, bent jau jūreiviai ir turtas. Ar iš tikro buvo kažkokių geresnių kelių tą padaryti, kodėl to nebuvo padaryta anksčiau, nuo 2008 metų tas tęsiasi, tai čia vertinimų gali atsirasti įvairių, bet nereikia teisėsaugai trukdyti daryti savo darbus“, – pirmadienį po Vyriausybės pasitarimo žurnalistams sakė R.Sinkevičius. 

Pasak jo, Vyriausybė turi laukti, ar teisėsauga imsis tirti paskolos LJL suteikimą:  “Nemanau, kad Vyriausybė šitoj srity ką nors galėtų daryti, jei yra kreipimasis, tai jis bus priimtas vykdymui arba ne“. 

E.Masiulis pareiškė, kad prokurorams skųs „Lietuvos geležinkelių“ ir LJL sandorį dėl 3 mln. eurų paskolos. 

„Nereikia prisižadėti, darome viską, kad tas būtų atlikta kuo greičiau“, – teigė R.Sinkevičius. 

Geležinkeliai patvirtino

Penktadienį „Lietuvos geležinkeliai“ BNS patvirtino, kad pradėjo pirmuosius mokėjimus iš 3 mln. eurų suteiktos paskolos LJL. Ketvirtadienį geležinkeliai ir bankas pasiekė žodinį susitarimą dėl laivo „Venta“ įkeitimo už paskolą LJL, o penktadienį dėl to pasirašė sutartį. Iki tol visi 5 LJL laivai buvo įkeisti bankui.

„Lietuvos geležinkeliai“ buvo vieninteliai atsiliepę į LJL kvietimą suteikti 3 mln. eurų paskolą. Paskolinti daugiau nei 20 mln. eurų skolų turinčiai LJL atsisakė valstybės įmonės „Lietuvos energija“, „Klaipėdos nafta“ bei Klaipėdos uostas.

Liepos pabaigoje SEB bankas dar 9 mėnesiams – iki kitų metų balandžio – atidėjo LJL beveik 15 mln. eurų paskolų grąžinimo terminą.

Vėlesnis paskolos grąžinimo terminas leido stabdyti LJL bankroto procedūras – Klaipėdos apygardos teismas bylą nutraukė praėjusį penktadienį.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.