Tai, kad marškinėliai yra pagaminti Lietuvos gamintojų, patvirtino ir Kauno sporto bei laisvalaikio drabužių gamintojo – įmonės „Audimas“ vadovė Jurgita Būdienė.
„Taip, šie marškinėliai yra iš Baltarusijos olimpinei rinktinei ruoštos kolekcijos“, – sakė ji.
Pakistano prezidentą, jo žmoną ir sūnų A.Lukašenka pasikvietė į savo rezidenciją „Oziornyj“. Kaip pranešė Baltarusijos naujienų agentūra „Belta“ Baltarusijos vadovas kartu su sūnumi Nikolajumi surengė improvizuotą ekskursiją, pasėdėjo pavėsinėje prie šaltinio, kur svečiai paragavo „skaidraus ir unikalaus“ šaltinio vandens.
Šiame susitikime „be kaklaraiščio“ A.Lukašenka ir jo sūnus vilkėjo „Audimo“ marškinėlius.
Šienavo su G.Depardieu
Prieš porą savaičių Baltarusijos prezidentas, vilkėdamas tokiais marškinėliais, mokė prancūzų aktorių Gerard'ą Depardieu šienauti paprastu dalgiu. Jis priėmė G.Depardieu toje pačioje rezidencijoje, kuri yra į šiaurę nuo sostinės Minsko ir pamokė jį pjauti žolę dalgiu.
Pašienavęs prieš televizijos kameras, G.Depardieu vėliau buvo vaišinamas tradiciškais baltarusiškais valgiais ir namine degtine.
Kolecija, skirta olimpiečiams
J.Būdienės žodžiais, įmonės atstovai nebuvo susitikę su A.Lukašenka, nebuvo gavę ir jokio užsakymo iš Baltarusijos prezidentūros.
„A.Lukašenka yra Baltarusijos olimpinio komiteto prezidentas. Šie marškinėliai – iš Baltarusijos olimpinei rinktinei ruoštos kolekcijos. Sportininkai šią aprangą vilkėjo šiemet birželio 12-28 dienomis Azerbaidžano sostinėje Baku vykusiose Europos žaidynėse“, – sakė „Audimo“ vadovė.
„Audimo“ aprangą baltarusiai žino jau ne pirmus metus. Baltarusijos olimpiečių delegacija juos vilkėjo Sočio žiemos olimpinėse žaidynėse.
Beje, „Audimo“ gaminiai šiose žaidynėse puošė ir Lietuvos olimpiečius. „Viskas klasiška! Kokybe ir dydžiais esame patenkinti. Viskas patinka: puikiai atrodo ir ornamentai, ir modeliai. Turėsime aprangą visiems atvejams. Norime kuo greičiau apsirengti“, – per aprangos pristatymą Baltarusijos olimpiečiams linksmai kalbėjo viena garsiausių Baltarusijos biatlonininkių Darja Domračiova.
Baltarusijos olimpinis komitetas už profesionalumą kuriant aprangas įteikė padėkas „Audimo“ bendrovės direktorei Jurgitai Būdienei ir bendrasavininkiui Rimvydui Povilaičiui.
Ketina atidaryti parduotuvių tinką
J.Būdienė neslėpė, kad bendradarbiavimas su Baltarusija nėra vienkartinis projektas. Baltarusija bendrovei taip pat jau pažįstama – Lydoje yra įsteigta „Audimo“ gamykla, kurioje darbuojasi apie 100 žmonių. Artimiausiuose įmonės planuose – ir firminių parduotuvių tinklas Baltarusijoje, kurį per franšizę valdytų vietos partneriai.
„Audimas“ Lietuvoje šiuo metu turi 24 parduotuves, iš jų 10 veikia franšizės pagrindu.
Lietuvoje parduodama apie 30-40 proc. „Audimo“ gaminių, o likusi dalis su kitais prekių ženklais („Assos“, „Lucas Hugh“, „Rapha“ ir kitais) eksportuojama į Šveicariją, Vokietiją, Prancūziją, Italiją, Angliją, Švediją, JAV, JAE.