Anksčiau aprangą klubui tiekė „Nike“. Vos įvykus šiems pokyčiams sportinės aprangos pardavimas šoktelėjo į rekordines aukštumas. „Adidas“ atstovų teigimu, pradėjus prekiauti naująja apranga vos per 5 dienas buvo gautas planuotas mėnesio pelnas, o viso pasaulio mažmenininkai džiaugiasi, kad per dieną jų pardavimas išaugo 200 procentų, palyginti su praėjusių metų pardavimu.
Pardavėjai pridūrė, kad jau pirmąją dieną šis prekės ženklas uždirbo savaitės pelną.
Portalas „MailOnline“ rašo, kad kompanijos „Adidas“ paskelbta žinia apie naująją aprangą socialiniuose tinkluose buvo pasidalinta daugiau nei 212 milijonų kartų, o aprangos išleidimui skirtas filmukas internete sulaukė daugiau nei 2 mln. peržiūrų.
Už futbolą atsakingas „Adidas“ įmonės generalinis vadovas Markus Baumannas teigė: “Adidas“ didžiuojasi oficialiai pradėjusi bendradarbiauti su „Manchester United“ klubu. Šis sandoris per ateinančius 10 metų suartins du pasaulinio lygio sportinius prekės ženklus. Jau dabar partnerystė davė rekordinius rezultatus.
Kompanijos metu buvo pasiekta milijonai gerbėjų visame pasaulyje, o naujų marškinėlių pardavimo rezultatai buvo triuškinantys.“
„Manchester United“ klubo vykdomasis direktorius Richardas Almondas pridūrė: „Iš partnerystės su „Adidas“ tikimės daug: kokybiškos ir naujoviškos aprangos, puikios rinkodaros, gerinančio rekordus platinimo, mūsų istorijos ir mūsų gerbėjų supratimo.
„Adidas“ šių vilčių nenuvylė. Jie jas pateisino su kaupu. Apranga gerbėjams patiko tiek savo kokybe, tiek ir ryšiu su klubo istorija. Mes jau turime naujų puikių plėtros planų. Kaip ir mūsų gerbėjai, aš su nekantrumu laukiu ateinančio dešimtmečio.“
„Adidas“ žada, kad trečiasis klubo „Manchester United“ aprangos komplektas bus išleistas dar rugpjūčio pabaigoje.