„Mus džiugina, kad siuntų savitarnos LP EXPRESS 24 terminalai verslui ir gyventojams tapo patogiu būdu siųsti ir atsiimti siuntas. Sparčiai auganti elektroninė prekyba ir galimybė visą parą naudotis siuntų savitarnos terminalais leidžia vis didesniam žmonių ratui atrasti šią paslaugą. Neabejoju, kad ir ateityje siuntų savitarnos LP EXPRESS 24 terminalų paklausa augs“, – teigė Lietuvos pašto antrinės įmonės „Baltic Post“, valdančios siuntų savitarnos terminalus LP EXPRESS 24, vadovas Juozas Buitkus.
Siuntų savitarnos LP EXPRESS 24 terminalais dažniausiai naudojasi šalies didmiesčių – Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos – gyventojai. Sausio-liepos mėnesiais verslo klientai per savitarnos terminalus siuntė beveik dvigubai daugiau siuntų nei pernai. Privačių klientų aktyvumas išaugo 128 proc., lyginant su 2014 metų tuo pačiu laikotarpiu. Populiariausios – S ir M dydžio siuntos, kurios atitinkamai sudarė 44 proc. ir 38 proc. visų terminalinių siuntų skaičiaus.
J. Buitkus atkreipė dėmesį, kad įrengtais siuntų savitarnos terminalais gali pasigirti dar ne visos Europos šalys. „Žinau, kad švedai, portugalai, kroatai, slovėnai kol kas neturi galimybės naudotis savitarnos terminalais, o, pavyzdžiui, Šveicarijoje savitarnos terminalų tinklas yra kone perpus mažesnis nei Lietuvoje. Tai, ką per pastaruosius 4 metus esame pasiekę – didžiulis laimėjimas“, – pabrėžė jis.
Šiuo metu iš viso Lietuvoje yra įrengtas 71 siuntų savitarnos LP EXPRESS 24 terminalas. LP EXPRESS 24 savitarnos terminalais siuntas galima siųsti ne tik Lietuvoje, bet ir į 22 Europos šalis. Lyginant su 2014-aisiais, siuntų iš terminalo į užsienį siuntimas išaugo 92 proc.