LRT televizijos reklamos tortą surijo konkurentai

Televizijų pajamos pernai išaugo 6

LRT komercinės reklamos dalį išsidalijo kitos televizijos.<br>T.Bauro nuotr.
LRT komercinės reklamos dalį išsidalijo kitos televizijos.<br>T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

BNS ir lrytas.lt inf.

2015-09-02 08:03, atnaujinta 2017-10-17 23:05

„Pirmasis šių metų pusmetis mums palankus. Iš reklamos rinkos pasitraukus LRT, didesnį pyragą dalijasi komercinės televizijos, tačiau tikrai ne visas jis atitenka televizijoms“, – teigė LNK generalinė direktorė Zita Sarakienė. Ji prognozuoja, kad šiemet reklamos rinka augs 2-3 proc.

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ analitikas Tomas Bassus teigia, kad šių metų televizijos rodiklius lemia LRT ir euras. Anot jo, buvo manoma, kad didžiąją dalį reklamos pasidalys TV3 ir LNK, tačiau pirmasis šių metų pusmetis rodo, kad daugiausia reklaminių sekundžių priaugo BTV (52,5 proc.) bei „Info TV“ (75,9 proc.). Taip pat nemenką šuolį fiksuoja TV1 (27,7 proc.) ir TV8 (31,9 proc.).

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.