Daugeliui gerai pažįstamas ženklas kardinaliai nesikeis, nors, kuriant logotipą, būta idėjų padaryti jį labai abstraktų.
Atnaujinti logotipą ėmėsi vizualinės komunikacijos dizaineris Lukas Ruškys. Pusmetį dirbęs dizaineris išsiaiškino, kad vienintelis grafinis elementas, vaizduotas daugumoje „Stumbro“ logotipo versijų, buvo apskritimas ar jo dalis – lankelis.
„Tokia forma gana patogi ir patraukli kuriant logotipus. Tačiau jos atsisakėme, nes norėjome stumbrą pavaizduoti laisvą, judantį pirmyn. Pastebėjome ir tai, kad ankstesnėse logotipo versijose įvairiai buvo vaizduojamas ir pats stumbras: kai kur jis buvo pasisukęs į kairę, tarsi nusigręždamas nuo žiūrovo. Naujajame logotipe jis žvelgia pirmyn ir tarsi kyla į kalvą. Taip kuriama asociacija į įmonės naujus tikslus“, – pasakojo logotipo kūrėjas.
Naujasis logotipas – kitos spalvos. Dizaineris savo sprendimą aiškino tuo, kad raudona spalva, koks iki šiol buvo „Stumbro“ ženklas – per daug aktyvi, pernelyg jaunatviška. Naujoji ruda spalva turėtų sietis su branda ir solidumu.
Pati įmonė, duodama darbo dizaineriui, nurodė per naująjį logotipą vartotojams pasakoti apie bendrovės inovatyvumą ir judėjimą į priekį.
„Nenorėjome visko keisti kardinaliai, todėl atsispyrėme nuo senųjų logotipų. Kadangi įmonė turi šimtametę istoriją, buvo svarbu išlaikyti tradicijas, pabrėžti natūralumą, todėl pasirinkta ruda prekės ženklo spalva. Pasikeitė ir pats stumbras: anksčiau gyvūnas buvo sunkesnis, tarsi darbinis, o dabar lengvesnis, žengiantis į priekį“, – pasakojo įmonės korporatyvinių reikalų vadovė Vaida Budrienė.