Planuojama, kad skambučių centrai veiks Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje. Pasak „Teleperformance“ vadovo, bendrovė teiks daugiakanalio klientų aptarnavimo paslaugas klientams, gyvenantiems visoje Europoje, – elektroninį paštą, pokalbius telefonu, vaizdo skambučius ir kt.
„Mūsų inicijuoti Baltijos šalių rinkos tyrimai parodė, kad Lietuva turi didžiausius užsienio kalbomis kalbančio žmogiškojo kapitalo išteklius. Kadangi ketiname kurti daugiakalbį centrą, aptarnaujantį Baltijos šalis, Švediją, Norvegiją, Suomiją, Daniją, Vokietiją, Lenkiją ir Rusiją, pasirinkome būtent Lietuvą. Lietuva taip pat turi puikiai išvystytą telekomunikacijų infrastruktūrą“, – sakė bendrovės vadovas Emmanuelis Ploviere.
Bendrovė ieško darbuotojų, galinčių kalbėti norvegų, suomių, lenkų, švedų, vokiečių, danų, rusų kalbomis.
Šiuo metu kompanijoje dirba daugiau nei 182 tūkst. darbuotojų, 75 kalbomis teikiančių paslaugas 170 rinkų.