Reklama – metų senumo, bet bauda vis tiek pasivijo pardavėją

Konkurencijos taryba nustatė, kad bendrovė „Mediashop“ savo interneto svetainėje www.elektromarkt.lt skleidė reklaminius pasiūlymus, kurie klaidino vartotojus dėl gaunamos naudos įsigyjant televizorius „LG“ ir taip pažeidė Reklamos įstatymą.

Konkurencijos taryba (KT) tyrimą pradėjo gavusi pirkėjo skundą, kad bendrovės „Mediashop“ reklaminiai pasiūlymai yra klaidinantys.<br>T.Bauro nuotr.
Konkurencijos taryba (KT) tyrimą pradėjo gavusi pirkėjo skundą, kad bendrovės „Mediashop“ reklaminiai pasiūlymai yra klaidinantys.<br>T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2015-12-10 11:24, atnaujinta 2017-09-30 06:26

Konkurencijos taryba (KT) tyrimą pradėjo gavusi pirkėjo skundą, kuriame teigiama, kad bendrovės reklaminiai pasiūlymai apie „LG“ televizoriams taikomas nuolaidas galimai yra klaidinantys.

Įvertinusi informaciją KT nustatė, kad Bendrovė nuo 2015 m. sausio 30 d. iki 2015 m. vasario 1 d. interneto svetainėje www.elektromarkt.lt skleidė „LG“ televizorių reklamą, kurioje šalia prekių pardavimo kainos nurodoma didesnioji (nubraukta) kaina kai kuriais atvejais galiojo prieš pusmetį ir seniau.

KT vertinimu, nors bendrovės skleistose reklamose nuolaidos dydis „LG“ televizoriams svyravo nuo 15 iki 48 procentų, realiai pirkėjai galėjo įsigyti televizorius tik su 0,3 – 31 procentų nuolaida. Konkurencijos taryba už skleistą ir pirkėjus klaidinančią reklamą Bendrovei skyrė 2244 eurų baudą.

„Artėjant šventiniam laikotarpiui ir išaugant pirkimo bumui, norime atkreipti dėmesį, kad siekdami didesnių pardavimų, pardavėjai privalo užtikrinti, kad reklamose pateikta informacija neklaidintų pirkėjų, o prekių palyginamosios kainos atspindėtų realią pirkėjo gaunamą naudą.

Norime paraginti ir pirkėjus būti budresniais, bei atidžiai išnagrinėti reklaminį pasiūlymą prieš įsigyjant prekę, – sako Elonas Šatas, Konkurencijos tarybos pirmininko pavaduotojas.

Konkurencijos taryba itin didelį dėmesį skiria informacijos apie tai, kokia reklama yra leistina, sklaidai: nuolat organizuoja nemokamus seminarus įmonėms ir asociacijoms, 2013 m. patvirtino Klaidinančios ir neleidžiamos lyginamosios reklamos vertinimo gairės.

Kartu su gairėmis, Konkurencijos tarybos ekspertai parengė ir trumpą atmintinę, kurioje itin koncentruotai yra pristatomi svarbiausi reklamos vertinimo kriterijai, leistini ir neleistini teiginiai bei kita svarbi informacija.

Šiemet Konkurencijos taryba priėmė 4 nutarimus dėl klaidinančių bendrovių reklamų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.