Nauja pramoga turtuoliams: skrydis ant orlaivio stogo

„Windspeed Technologies“ mano, kad „SkyDeck“ gali atnešti oro bendrovėms papildomų pajamų, jeigu jos už galimybę pasižvalgyti po dangaus platybes ims mokestį, o tas mokestis gali būti labai didelis.<br>gamintojų nuotr.
„Windspeed Technologies“ mano, kad „SkyDeck“ gali atnešti oro bendrovėms papildomų pajamų, jeigu jos už galimybę pasižvalgyti po dangaus platybes ims mokestį, o tas mokestis gali būti labai didelis.<br>gamintojų nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Dec 14, 2015, 2:20 PM, atnaujinta Sep 29, 2017, 11:55 AM

Pažanga,  pastaruoju metu pasiekta stengiantis užtikrinti turtuoliams milijardieriams patogius skrydžius, rodo, kad praraja tarp turčių ir neturtingųjų didėja, rašo „independent.co.uk“.

Bendrovė „Windspeed Technologies“, kuri skelbiasi esanti „pirmaujanti aviacijos technikos projektavimo kompanija“, paviešino vadinamosios „SkyDeck“ sistemos detales. Ši sistema lėktuvo keleiviams siūlo galimybę skrydžio metu pasižvalgyti nuo orlaivio stogo.

„SkyDeck“ – tai virš lėktuvo stogo kyšanti stiklinė ašaros formos gondola, kurioje gali sėdėti keleiviai. Bendrovė tvirtina suteiksianti galimybę gėrėtis kvapą gniaužiančiais aplinkos vaizdais skrydžio metu, ir netrukus ja bus galima pasinaudoti.

Numatyti du projekto variantai: vienas – su liftu keleiviams pakelti į gondolą, kitas – su laipteliais.

Šis projektas – tai jau antroji naujovė, siūloma lėktuvų keleiviams, nes šį mėnesį Prancūzijos lėktuvų gamintoja „Zodiac Aerospace“ pateikė naujos rūšies lėktuvo patentinę paraišką. Šiame lėktuve keleiviai sėdės belangiame bagažo skyriuje, tad ši naujovė greičiau yra skirta gyvulinės klasės keleiviams, „kanda“ prancūzams „independent.co.uk“.

Pasak kompanijos, šiuolaikiniuose lėktuvuose panaudojama tik 37 proc. kroviniams skirtos erdvės, kadangi vis daugiau žmonių skraido mažų sąnaudų oro linijų bendrovių orlaiviais, o šios ima papildomą mokestį už priduodamą bagažą.

„Windspeed Technologies“ prezidentas ir vyriausiasis vykdomasis direktorius Shakilas Hussainas „SkyDeck“ apibūdina kaip „dar vieną patirtimi paremtą jaudinančią pramogą skrydžio metu svarbiems asmenims – orlaivių savininkams ir oro bendrovėms“.

Duodamas interviu leidiniui „Business Jet Interiors International“ jis sakė, kad šiuo metu yra pateikta paraiška projekto patentui gauti, jis atsieis nuo 8 iki 25 mln. dolerių.

„Windspeed Technologies“ mano, kad „SkyDeck“ gali atnešti oro bendrovėms papildomų pajamų, jeigu šios už galimybę pasižvalgyti po dangaus platybes ims mokestį, o tas mokestis gali būti labai didelis.

S.Hussainas sakė, kad ši idėja susilaukė daug dėmesio neseniai Las Vegase vykusioje Nacionalinės verslo aviacijos asociacijos (NBAA) konferencijoje. „Viena didelė Europos orlaivių gamintoja planuoja jau netrukus pasiūlyti „SkyDeck“ potencialiems klientams“, – sakė jis.

Bendrovė „Windspeed Technologies“ tvirtina, kad „SkyDeck“ sistemą jį sukūrė tokią, kad visi jos komponentai gali atlaikyti skrydžio apkrovas ir galimus smūgius, tarkime, susidūrus su paukščiu.

Ji užtikrina, kad projektas netrukdys lėktuvo uodegos mechanizmų darbui, o bet koks papildomas aerodinaminis pasipriešinimas, kalbant matematikos terminais, bus „nykstamai mažas dydis“.

Parengė Leonas Grybauskas

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: Lietuvos narystės NATO metinės – ar iššūkių daugiau?