Gruzijoje įstrigusiems lietuviams – papildomas lėktuvas

Kutaisio (Gruzija) oro uoste įstrigę lietuviai namo bandys grįžti ketvirtadienį. Kompanija „Wizz Air“ jiems pasiūlė papildomą lėktuvą. Žadama, kad už tai papildomai mokėti nereikės.  

Lietuvių situacija Kutaisyje tampa nepavydėtina.
Lietuvių situacija Kutaisyje tampa nepavydėtina.
Daugiau nuotraukų (1)

Marius Jokūbaitis, BNS

2016-01-05 17:44, atnaujinta 2017-06-11 20:39

„Pradžioje „Wizz Air“ mums pasiūlė laukti iki kito pirmadienio, kai bus skrydis į Lietuvą, arba ieškoti alternatyvios kelionės. Bilietas iki Lietuvos dabar kainuoja jau 300 eurų. Bet dabar gavome žinių, kad išskrisime sausio 7 dieną“, – pasakojo Kutaisyje įstrigusi Neringa Jurčiukonytė.

Dalis lietuvių nusprendė pasiekti Tbilisį ir iš ten dairytis skrydžių namo.

Įstrigę lietuviai susisiekė ir su Lietuvos ambasadoriumi Gruzijoje, šis žadėjo padėti, bet Kutaisio nepasiekė.

Užsienio reikalų ministras Linas Linkevičius BNS teigė, jog dėl neįvykusio skrydžio į Vilnių suplanuotu laiku negalėjo parskristi apie 150 žmonių.

„Sudėtinga padėtis, nes, mūsų žiniomis, pusantro šimto keleivių įstrigo, nes buvo atšauktas skrydis iš Kutaisio, ir jie neturėjo jokios informacijos. Mūsų konsuliniai darbuotojai iš karto bandė ieškoti kontaktų su „Wizz Air“ kompanija, ilgą laiką to nepavyko padaryti, bet neseniai pavyko, buvo susisiekta su „Wizz Air“ atstovybe pačiame Budapešte ir gavome patikinimą, kad poryt, sausio 7 dieną, bus atsiųstas papildomas lėktuvas ir tuos žmones pargabens“, – aiškino ministras.

Jo teigimu, Lietuvos ambasada Gruzijoje tik tarpininkauja tarp keleivių ir oro bendrovės, nes kitų ambasados paslaugų jiems nereikia.

„Keleiviai kreipėsi visur, kur galėjo. Mūsų darbuotojai klausė, kokių konsulinių paslaugų gali reikėti, bet jų kaip ir nelabai prireikė, nes čia yra santykiai pagal sutartį, tarp keleivių ir kompanijos reikia spręsti šitą konfliktą, bet kadangi nebuvo kontaktų su „Wizz Air“ kompanija, tai sunku buvo apskritai ką nors spręsti. Blogai, kad ilgai nebuvo informacijos“, – teigė L.Linkevičius.

Jo teigimu, Lietuvos pareigūnai paragino oro bendrovę operatyviau teikti informaciją keleiviams.

Dalis neįvykusiu pirmadienio „Wizz Air“ reisu turėjusių skirsti keleivių Gruziją jau paliko kitais skrydžiais. Likusieji, pasak ministro, apgyvendinti viešbučiuose.

Civilinės aviacijos administracijos direktorius Joris Gintilas BNS teigė, kad keleiviams pasirinkus ankstesnes keliones kitomis oro bendroves, „Wizz Air“ turės kompensuoti jų išlaidas už naujus bilietus.

„Aviakompanija „Wizz Air“ turi duoti keleiviams galimybę nuvykti numatytu maršrutu į paskyrimo vietą: ar tai būtų daroma keleiviui grąžinus pinigus ir keleivis įsigytų kitą bilietą, ar pati bendrovė (...) suorganizuotų skrydį – čia yra daugiau keleivio teisė rinktis. Bet aviakompanija turi pateikti pasiūlymų paketą“, – aiškino J.Gintilas.

Anot jo, nusprendę savarankiškai organizuotis grįžimą keleiviai apie tai turėtų iš anksto informuoti oro bendrovę.

„Labiausiai erzina, kad niekas nieko negali pasakyti. Mums sako, kad turime sėdėti viešbutyje ir laukti. Tad esame savotiški įkaitai“, – sakė Kutaisyje įstrigusi N.Jurčiukonytė.

Ji kartu su būriu tautiečių į Vilnių turėjo grįžti dar pirmadienį, tačiau skrydis buvo atšauktas dėl blogų orų. Kitas skrydis – tik kitą pirmadienį, oro bendrovė pasiūlė grąžinti pinigus, tačiau jų nepakaktų naujam bilietui namo nusipirkti.

Kai kurie lietuviai jau ima panikuoti, nes neranda būdų, kaip grįžti namo. Paskutiniai tautiečiai pirmadienio vakarą viešbučius pasiekė vėlai, po 12 valandų laukimo oro uoste.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.