Vokietijoje pagamintas, milžiniškos raketos korpusą primenantis įrenginys į Klaipėdą atplukdytas keltu.
Krovinys skirtas Baltarusijoje, Gardine, esančiai „AZOT“ gamykla.
Tralo gabaritai įspūdingi: – ilgis – 61,4, plotis – 6,41, aukštis – 7,2 metrai, bendras sąstato svoris – 288 tonos.
Klaipėdoje veikiančios bendrovės specialistai pervežimui ruošėsi keletą mėnesių: patikrino ir suderino maršrutą su Automobilių ir kelių direkcija, policijos departamentu, energetikais.
Maršrutą suplanavo taip, kad būtų išvengta kuo daugiau tiltų. Sunkiasvoris tralas Lietuvos keliais važiuoja tik naktimis. Jei keliuose nėra eismo, leistinas tralui greitis iki 30 km/h, žvyrkeliais ir posūkiuose – ne daugiau 10 km/h.
Kelionės maršrute demontuota daug kelio ženklų bei konstrukcijų, o taip pat reikėjo atjungti apie 300 elektros oro linijų.
Kad krovinys saugiai kirstų Lietuvos – Baltarusijos sieną, ties Adutiškiu, specialiai šiam pervežimui atlikti paruošiamieji darbai.
Virš tilto per Kamajos upę sukonstruota „FLY – OVER“ konstrukcija, kuri nuims transporto priemonių ašių apkrovas nuo silpnos konstrukcijos tilto.
Sunkiasvoris tralas, pradėjęs kelionę Klaipėdoje, judės per Telšių, Šiaulių, Pakruojo, Pasvalio, Kupiškio bei Zarasų rajonus iki Gardino.
„Tai ne tik vienas didžiausių mūsų kompanijos gabentų krovinių, bet ir vienas sudėtingiausių dėl paruošiamųjų darbų. Krovinio kelionę filmuoja stambiausius pervežimo projektus nušviečianti populiari Lenkijos televizija“,- komentavo „JŪRTRANSA“ bendrovės komercijos direktorius Tomas Jonkus.