Kokios naujovės laukia elektros ir dujų vartotojų?

Nuo 2016 m. sausio 1 d. susijungė elektros ir dujų skirstymo bendrovės LESTO ir „Lietuvos dujos“ į naują įmonę „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO). Bendrovių ESO ir „Lietuvos dujų tiekimas“ klientus, elektros ir dujų vartotojus nuo naujųjų metų aptarnauja paslaugų centras „Gilė“. Kaip ši reorganizacija palies Lietuvos gyventojus?

Elektros ir dujų vartotojus nuo naujųjų metų aptarnauja paslaugų centras „Gilė“.<br>123rf.nuotr.
Elektros ir dujų vartotojus nuo naujųjų metų aptarnauja paslaugų centras „Gilė“.<br>123rf.nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jan 18, 2016, 8:10 AM, atnaujinta Jun 10, 2017, 9:38 PM

Štai 5 svarbiausi dalykai, ką turėtų žinoti elektros ir dujų vartotojai nuo sausio 1 dienos.

1.Ar dėl LESTO ir „Lietuvos dujų“ sujungimo turiu imtis veiksmų?

Dėl bendrovių sujungimo klientams nereikia imtis jokių papildomų veiksmų. Elektros ir dujų vartotojai ir toliau gali naudotis savo atsiskaitymo knygelėmis, galioja turimos sutartys su LESTO, „Lietuvos dujomis“ ir „Lietuvos dujų tiekimu“, banko kodai ir ruošiniai išliko nepakitę.

Nuo sausio mėnesio, pirmą kartą jungiantis prie elektroninės savitarnos reikės užsiregistruoti savitarnos svetainėje www.manogile.lt. Svetainė www.manogile.lt perima www.manoelektra.lt ir https://deklaravimas.dujos.lt funkcijas. Vieną kartą užsiregistravus ir prisijungus, visus savo duomenis klientai galės pasiekti iš vienos savitarnos svetainės. Šioje svetainėje galima vienu metu pildyti elektros ir dujų apskaitą, sekti energijos suvartojimą, bendrai apmokėti sąskaitas už elektros energiją ir dujas.

2.Iš ko gausiu sąskaitą už elektrą ir dujas?

LESTO klientai sąskaitą už elektros energijos suvartojimą gaus iš naujos įmonės – „Energijos skirstymo operatoriaus“ (ESO). Dujų vartotojai sąskaitą ir toliau gaus iš „Lietuvos dujų tiekimo“.

3.Kokiuose miestuose veikia „Gilės“ klientų aptarnavimo centrai?

Elektros ir dujų vartotojus aptarnaus devyni „Gilės“ klientų aptarnavimo centrai, įsikūrę Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Utenoje ir Visagine. „Gilės“ centrai veikia buvusių LESTO ir „Lietuvos dujų tiekimo“ klientų aptarnavimo centrų patalpose. Šiuose klientų aptarnavimo centruose taip pat galima išmokti naudotis išmaniąja „Gilės“ programėle ir savitarnos portalu www.manogile.lt.

Kituose miestuose ESO tęsia bendradarbiavimą su partneriais – viešosiomis bibliotekomis ir Lietuvos paštu. Bibliotekose veikia specialios www.manogile.lt savitarnos vietos, o pašto skyriuose galima nemokamai atsiimti atsiskaitymo už elektros energiją knygelę ar pasitikslinti elektros vartojimo rodmenis.

4.Kaip atsiskaityti už elektros energiją ir dujas?

Nuo sausio mėnesio atsirado nauja paslauga – atsiskaitymas savitarnos svetainėje www.manogile.lt ir išmaniojoje programėlėje „Gilė“. Tai patogus būdas tiems, kurie nori sutaupyti laiko ir pinigų, nes savitarnos svetainėje galima deklaruoti elektros ir dujų rodmenis ir sumokėti vienu pavedimu. Atėję į savitarnos svetaines www.manoelektra.lt arba https://deklaravimas.dujos.lt, klientai automatiškai nukreipiami į naują svetainę www.manogile.lt.

Išmaniųjų telefonų turėtojai rodmenis gali deklaruoti ir apmokėti išmaniąja „Gilės“ programėle. Programėlę jau gali atsisiųsti visi, naudojantys mobilius įrenginius su operacine sistema „Android“, o su „iOS“ tą padaryti galės nuo vasario mėnesio. Kol kas rodmenis galima tiesiog įvesti ranka, o ateityje bus dar paprasčiau: pakaks nufotografuoti skaitiklio rodmenis, o programėlė juos automatiškai nuskaitys ir pritaikys reikiamą tarifą, klientui tereikės paspausti mygtuką „mokėti“.

Už elektros energiją ir dujas ir toliau galima atsiskaityti visais įprastais būdais: prekybos centruose, Lietuvos pašto skyriuose, „Perlo“ terminaluose, bankų padaliniuose ir elektroninės bankininkystės sistemoje.

5.Kas man teiks informaciją?

Klientai visą informaciją gaus paskambinę telefonu 1802, kuris veikia visą parą. Šiuo numeriu galima konsultuotis ne tik elektros, bet ir dujų klausimais (dujų nuotėkio atveju skambinti numeriu 1804). Taip pat konsultuotis gyvai galima ir internetu – per elektroninę pokalbių programą savitarnos svetainėje www.manogile.lt, tad visas elektros ir dujų paslaugas galima gauti neišėjus iš savo namų

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.