„Coca-Cola“ paskelbė apie pokyčius

Gaiviųjų gėrimų gamintoja „Coca-Cola“ antradienį Paryžiuje pristatė naują šūkį „Taste the Feeling“ bei naują prekės ženklo strategiją.

„Coca-Cola“ turi naują šūkį.
„Coca-Cola“ turi naują šūkį.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jan 19, 2016, 4:27 PM, atnaujinta Jun 10, 2017, 5:12 PM

Pasak „Coca-Cola“ rinkodaros direktoriaus Marcos de Quinto, „Vieno prekės ženklo“ strategija akcentuojamas bendrovės įsipareigojimas suteikti vartotojui galimybę rinktis tą „Coca-Cola“ gėrimą, kuris geriausiai atitinka jo skonį, gyvenimo būdą ir mitybos įpročius.

Rinkodaros kampanija „Taste the Feeling“ skirtingu 2016-ųjų metu vyks visose pasaulio rinkose.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.