Gavę pranešimą Klaipėdos valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos darbuotojai operatyviai patikrino informaciją ir savo akimis įsitikino, kad balandžiai minėtame prekybos ne pramanai. Prekybos centro direktorei paskirta piniginė bauda.
Balandžių istoriją paprašėme pakomentuoti „Maximos LT“.
„Visų pirma apgailestaujame dėl šios nemalonios situacijos. Gyvūnai ar paukščiai mūsų tinklo parduotuvėse yra tikrai nepageidaujami, tačiau šaltuoju metų laiku kartais pasitaiko, kad sparnuočiai per prekių iškrovimo rampą patenka į parduotuvių patalpas. Mums situacija Klaipėdos „Akropolio“ „Maxima“ parduotuvėje žinoma, iškart buvo imtasi visų priemonių, kad paukščių nebeliktų prekybos salėje. Taip pat ėmėmės ir prevencinių priemonių, kad panaši situacija nepasikartotų“, – teigė „Maxima LT“ Komunikacijos skyriaus vadovė Renata Saulytė.
Pasak „Maxima LT“ atstovės, šiuo metu jau ieškomas ilgalaikis sprendimas, kad paukščiai į parduotuves negalėtų patekti, nes jie išties pridaro ne mažai žalos. Vienas tokių sprendimų galėtų būti specialūs tinklai, kurie yra naudojami apsaugant tiek paukščius, tiek ir parduotuvėje esančias prekes.