Vaizdo įrašas padarytas „Yodel“ sandėliuose, esančiuose Shaw and Crompton mieste netoli Oldhamo.
Pasak įmonės atstovų, darbuotojai yra instruktuoti ir apmokyti, kad niekada nemėtytų paketų ir elgtųsi su jais labai atsargiai. Deja, paslėpta kamera, kurią į rūšiavimo vietą atsinešė „Channel 4“ reporteris, parodė visai ką kita.
Taip darbuotojai tvarkė siuntas, kurias bendrovė išsiuntinėjo pačiu karščiausiu, kalėdiniu, laikotarpiu. „Yodel“ skelbia, kad šį klausimą išsiaiškins ir „imsis atitinkamų veiksmų“. Taip pat atsiprašė klientų, kurie jaučiasi nusivylę paslaugų kokybe.
Siuntų pristatytojas pastaruosius dvejus metus labai stengėsi pakelti savo paslaugų kokybę. „Per dvejus metus mes padidinome klientų pasitikėjimo indeksą nuo apgailėtinų 35 proc. iki daugiau nei 80 proc. Tai vienas iš geriausių rezultatų šiame segmente“, – giriasi įmonės atstovai.
O kad taip domėdamiesi klientų nuomone jie būtų paklausę kokio nors kliento, kuris šiais metais nusprendė Kalėdų proga padovanoti tetai arbatos puodelių rinkinį, ar jį tenkina įmonės darbas. Atsakymas galėjo nustebinti.
Parengė Leonas Grybauskas