Grupė pranešė, kad apyvartą didino visos grupės įmonės, veikiančios Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Bulgarijoje ir Lenkijoje.
„Nuoseklus „Maxima“ verslo strategijos įgyvendinimas lėmė stabilų visų grupei priklausančių įmonių rezultatų augimą. Kylanti valstybių ekonomika ir pozityvus asmeninių finansų vertinimas didino vartojimą, o tuo pačiu ir mūsų pardavimus“, – pranešime spaudai sakė „Maxima grupės“ generalinė direktorė Neringa Janavičiūtė.
Grupė per metus atidarė 25 naujas parduotuves, 16 rekonstravo, jos investicijos pernai siekė 75,2 mln. eurų.
N.Janavičiūtės teigimu, Estijai pernai grupė skyrė beveik pusę visų praėjusių metų investicijų plėtrai ir verslo palaikymui – 35,8 mln. eurų. Tai lėmė 45 tūkst. kvadratinių metrų ploto, vieno moderniausių šalyje, logistikos centro statyba ir didelio formato parduotuvių atidarymai.
„Maxima Eesti“ 2015 metais pasiekė 440,8 mln. eurų apyvartą – 9,7 proc. didesnę negu prieš metus.