Nesėkmingi prekių ženklai, kurie priverčia raudonuoti

Už jų kūrimą sumokėta daug, tačiau tik po kiek laiko paaiškėjo, kad juos galima interpretuoti visai kitaip. Iš jų šaipėsi, tyčiojosi ir net piktinosi. Reklamos specialistai juos vadina nesėkmingiausių prekinių ženklų dešimtuku, kurie iš tiesų verčia nurausti ar šyptelėti. Žinoma, ženklų kūrėjai troško visai kitokio rezultato. Beje, kai kuriuos ženklus teko keisti.

Daugiau nuotraukų (12)

Lrytas.lt

Feb 8, 2016, 2:59 PM, atnaujinta Jun 8, 2017, 7:43 PM

1. Komercijos rūmai Didžiojoje Britanijoje (Office of Government Commerce)

Rūmų prekinio ženklo kūrimas kainavo 14 tūkstančių svarų. Prekinis ženklas lyg ir nekelia jokių abejonių, tačiau kažkas jį apvertė 90 laipsnių kampu, o apie tai parašė britų „Daily Telegraph“. Didžioji Britanija pradėjo šaipytis dėl seksualinio konteksto, matomo apvertus prekinį ženklą. Tad jo kūrėjams jį teko perdaryti.

2. Santa Catarinos universiteto Orientalistikos studijų institutas JAV.

Nepagalvokite nieko bloga – tai Rytuose kylanti saulė, o pastato motyvai primena Kinijos architektūrą. Bent jau taip teigė ženklo kūrėjai. Tačiau iš pirmo žvilgsnio susidaro visai kitoks vaizdas.

3. Arlingtono pediatrijos klinika.

Tai greičiausiai ne pati populiariausia pediatrijos klinika šiame JAV mieste.

4. JAV Katalikų bažnyčios vyskupijos jaunimo komisija

Logo buvo sukurta dar 1973 metais, tačiau kilus kunigų pedofilijos skandalams, į ženklą vėl atkreiptas dėmesys. Jame – kunigą primenanti simbolinė figūra ir šalia stovintis vaikas, kurio galva – ties dvasininko juosmeniu.

5. Buitinės technikos parduotuvė „Megaflicks“ visai nesitikėjo, kad praeiviai gatvėje šaipysis iš iškabos, nes susiliejančios raidės turi visai kitą reikšmę.

6. „Lenkijos telekomunikacijų bendrovė „Mont sat“ yra „ko gero labai patenkinta savimi“, – šaiposi „The Independent“ iš kompanijos prekinio ženklo.

7. Jaunučių džiazo šokio pamokos JAV

Ženklo kūrėjas stengėsi subtiliai pavaizduoti du bešokančius siluetus, tačiau rezultatas privertė nusišypsoti - žiūrint į visumą nesunku įžvelgti apkūnią moterį su apnuogintomis krūtimis.    8. Vermonto valstijos klevų sirupas

Tokiu sirupu greičiausiai niekas neužils blynų.

9. 2012 metų Londono olimpinių žaidynių logo jau ne kartą buvo pašieptas dėl savo dviprasmiškų figūrų. „Lyg Liza Simpson iš serilao darytų kažką nepadoraus“, – rašė vienas komentatorius. Kiti įžvelgė čia sulaužytą svastiką. Iranas netgi svarstė boikotuoti olimpines žaidynes, nes sukurtas ženklas jiems priminė žodį Sionas (Zion). Tačiau labiausiai šokiruoja šio ženklo sukūrimo kaina – 400 tūkstančių svarų sterlingų.

10. Tai turėjo būti spindinti maudymosi kostiumų reklama britų dienraštyje. Vandenyje – žavinga blondinė ir atsispindintis šūkis, turintis visai kitokią reikšmę, nei norėjo reklamos užsakovai – „Shit yourself“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.