„Šilko kelias“ Lietuvos krovinių vežėjams kol kas – per brangus

Geležinkelių projekto

geležinkelio maršrutas aplenkiant Rusiją patraukliausias vežantiesiems maistą. Kitos prekės vežamos trumpesniu ir pigesniu keliu per Rusiją.<br>V.Ščiavinsko asociatyvi nuotr.
geležinkelio maršrutas aplenkiant Rusiją patraukliausias vežantiesiems maistą. Kitos prekės vežamos trumpesniu ir pigesniu keliu per Rusiją.<br>V.Ščiavinsko asociatyvi nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Feb 9, 2016, 8:28 AM, atnaujinta Jun 8, 2017, 6:20 PM

„Visa grandinė sujungta įvairiomis transporto jungtimis: be geležinkelių, šiame procese tenka dalyvauti ir uostams. Krovinius vežti įmanoma, tačiau kaina labai svarbi. Geresnę kainą užtikrintų didesni krovinių srautai, jie leistų ir investuoti į reikalingos infrastruktūros plėtrą“, – komentuoja „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Stasys Dailydka.

„Lietuvos geležinkelių“ Krovinių vežimo direkcijos direktorius Stasys Gudvalis įsitikinęs, kad geležinkelio maršrutas aplenkiant Rusiją patraukliausias turėtų būti vežantiesiems maistą. Kitos prekės, neabejoja jis, bus vežamos trumpesniu ir pigesniu keliu per Rusiją.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.