„Lietuvos geležinkeliai“ keleiviams žada naujovę

„Žinių radijo“ studijoje viešėjęs „Lietuvos geležinkelių“ vadovas Stasys Dailydka teigė, kad netrukus keleiviai iš sostinės į pajūrį galės keliauti naujoviškais traukiniais.

„Lietuvos geležinkeliai“ pristatys naują traukinį.<br>M.Patašiaus nuotr.
„Lietuvos geležinkeliai“ pristatys naują traukinį.<br>M.Patašiaus nuotr.
„Lietuvos geležinkeliai“ planuoja pasiūlyti greitesnę kelionę iš Vilniaus į pajūrį.<br>M.Patašiaus nuotr.
„Lietuvos geležinkeliai“ planuoja pasiūlyti greitesnę kelionę iš Vilniaus į pajūrį.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Feb 15, 2016, 7:03 AM, atnaujinta Jun 8, 2017, 2:26 AM

„Šiandien pristatysime naują keleivinį traukinį. Tai trijų vagonų traukinys, kuris ne tik ekonomiškesnis, bet ir patogesnis. Naujasis traukinys važiuos maršrutu „Vilnius–Klaipėda“. Kadangi šiuo maršrutu vežame keleivius kasdien, tikimės, kad šis traukinukas atitiks lūkesčius“, – sakė jis.

150 keleivių talpinantys traukiniai iki Klaipėdos turėtų nuvykti greičiau nei per 3 val. 45 min. „Tai bus traukiniai, kurių greitis galės pasiekti net 140 km per valandą. Šiandien su panašiais traukinukais iki Šiaulių nuvykstama per dvi valandas“, – kalbėjo jis.

Įmonės vadovas patikino, kad keleivių vežimas yra ne itin pelninga veikla: „Visame pasaulyje tai yra aplinkosauginė-socialinė paslauga. Toks transportas padeda išspręsti kai kurias eismo problemas. Šiandien keleivių vežimo paslaugų sąnaudas padengiame iš pelno, kasmet tai kainuoja apie 30 mln. eurų. Anksčiau, kai nesiėmėme jokių pertvarkų, ši suma buvo dvigubai didesnė.“

Anot „Lietuvos geležinkelių“ vadovo, dėl sudėtingos geopolitinės situacijos su kaimyninėmis šalimis sumažėjo ir veiklos apimtis. „Šiuo metu mūsų stiprus partneris – Baltarusija. Pervežame krovinius – daugiausia kalio trąšas ir naftą. Aktyviai dirbame su Kinija, Kazachstanu, Turkija, su Švedijos ir Suomijos rinkomis. Ieškome konteinerinių pervežimo krypčių“, – sakė S.Dailydka ir pridūrė, kad šios naujos kryptys padėtų bent iš dalies kompensuoti krypčių Rytuose praradimą.

Paklaustas apie įmonės dividendus, pašnekovas sakė: „Kadangi dividendų problema labai opi, galima paaiškinti paprastai: valstybė neturi galimybių remti keleivių vežimo, be to, bendrovė valdo valstybės infrastruktūrą, tad bendrovė neša didelę naštą“, – teigė S.Dailydka ir pridūrė, kad vien į viešąjį turtą bendrovė investavo 1,5 milijardo litais, o į keleivių vežimą – 800 milijonų litų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.