Jų reklamos gross išlaidos sudarė beveik 36 proc. visų partijų reklamai skirto biudžeto. Antrieji pagal gross išlaidas – Darbo partija, kurių išleistas reklamai biudžetas sudarė apie 30 proc. visų politinių partijų išlaidų reklamai per 2015 m. rugsėjį-2016 m. sausį. Tai parodė rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atliktas tyrimas.
„Nors rinkimų agitacija oficialiai bus paskelbta tik gegužės mėnesį, politinės reklamos tiek žiniasklaidoje, tiek kitose reklamos kanaluose jau yra pilna. Galima teigti, kad politinis sezonas niekada ir nebuvo nutrūkęs: nuo 2011 m. pradžios nėra užfiksuota nė vieno mėnesio, kai politikai ar politinės partijos visai nesireklamavo“, – teigia TNS LT reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.
Aktyviausiai iš politinių asmenybių per šiuos mėnesius taip pat reklamavosi minėtų dviejų partijų lyderiai: Darbo partijos pirmininkas Valentinas Mazuronis ir konservatorių pirmininkas Gabrielius Landsbergis. Šių dviejų politikų reklamos biudžetai sudarė atitinkamai apie 37 proc. ir 35 proc. visų politinei reklamai žiniasklaidoje išleistų pinigų.
„Tai, kad šie partijų lyderiai yra labiausiai besireklamuojantys politikai yra gana natūralu. Abu minėti partijų pirmininkai kartu yra ir Europos Parlamento nariai. Tiek V. Mazuronis, tiek G. Landsbergis partijų vairą į savo rankas perėmė visai neseniai, tad galima teigti, kad reklama skirta įtvirtinti jų kaip lyderių įvaizdį“, – sako G. Juronienė.
Dažniausiai politinių partijų ir politikų naudojamas kanalas 2015 m. rugsėjį-2016 m. sausį buvo televizija. Išlaidos reklamai šiame kanale sudarė beveik 70 proc. Antroje vietoje – laikraščiai, kuriems buvo skirta apie 16 proc. biudžeto.