Brangiausiai reklamavosi G. Landsbergis ir V. Mazuronis

Jų reklamos gross išlaidos sudarė beveik 36 proc. visų partijų reklamai skirto biudžeto. Antrieji pagal gross išlaidas – Darbo partija, kurių išleistas reklamai biudžetas sudarė apie 30 proc. visų politinių partijų išlaidų reklamai per 2015 m. rugsėjį-2016 m. sausį. Tai parodė rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atliktas tyrimas.

Nors oficialiai rinkimų kampanija į Seimą dar neprasidėjo, žiniasklaida ir kiti reklamos kanalai jau užpildyti politikų reklaminėmis žinutėmis. Nuo 2015 m. rugsėjo iki 2016 m. sausio daugiausiai lėšų reklamai skyrė partija Tėvynės sąjunga-Lietuvos krikščionys demokratai, praneša ELTA.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Nors oficialiai rinkimų kampanija į Seimą dar neprasidėjo, žiniasklaida ir kiti reklamos kanalai jau užpildyti politikų reklaminėmis žinutėmis. Nuo 2015 m. rugsėjo iki 2016 m. sausio daugiausiai lėšų reklamai skyrė partija Tėvynės sąjunga-Lietuvos krikščionys demokratai, praneša ELTA.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

ELTA ir Lrytas.lt inf.

2016-03-10 11:25, atnaujinta 2017-06-02 03:26

Jų reklamos gross išlaidos sudarė beveik 36 proc. visų partijų reklamai skirto biudžeto. Antrieji pagal gross išlaidas – Darbo partija, kurių išleistas reklamai biudžetas sudarė apie 30 proc. visų politinių partijų išlaidų reklamai per 2015 m. rugsėjį-2016 m. sausį. Tai parodė rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atliktas tyrimas.

„Nors rinkimų agitacija oficialiai bus paskelbta tik gegužės mėnesį, politinės reklamos tiek žiniasklaidoje, tiek kitose reklamos kanaluose jau yra pilna. Galima teigti, kad politinis sezonas niekada ir nebuvo nutrūkęs: nuo 2011 m. pradžios nėra užfiksuota nė vieno mėnesio, kai politikai ar politinės partijos visai nesireklamavo“, – teigia TNS LT reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

Aktyviausiai iš politinių asmenybių per šiuos mėnesius taip pat reklamavosi minėtų dviejų partijų lyderiai: Darbo partijos pirmininkas Valentinas Mazuronis ir konservatorių pirmininkas Gabrielius Landsbergis. Šių dviejų politikų reklamos biudžetai sudarė atitinkamai apie 37 proc. ir 35 proc. visų politinei reklamai žiniasklaidoje išleistų pinigų.

„Tai, kad šie partijų lyderiai yra labiausiai besireklamuojantys politikai yra gana natūralu. Abu minėti partijų pirmininkai kartu yra ir Europos Parlamento nariai. Tiek V. Mazuronis, tiek G. Landsbergis partijų vairą į savo rankas perėmė visai neseniai, tad galima teigti, kad reklama skirta įtvirtinti jų kaip lyderių įvaizdį“, – sako G. Juronienė.

Dažniausiai politinių partijų ir politikų naudojamas kanalas 2015 m. rugsėjį-2016 m. sausį buvo televizija. Išlaidos reklamai šiame kanale sudarė beveik 70 proc. Antroje vietoje – laikraščiai, kuriems buvo skirta apie 16 proc. biudžeto.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.