Vaistinės daugiau dėmesio skiria higienos ir grožio prekėms

Vaistinės šiais metais tikisi didėjančių pajamų. Receptinių vaistų planuojama parduoti panašų kiekį, tačiau šiemet didesnę pirkėjų krepšelio dalį turėtų sudaryti grožio ir sveikatos prekės, rašo „Verslo žinios“.

Vaistinės šiais metais tikisi didėjančių pajamų. Receptinių vaistų planuojama parduoti panašų kiekį, tačiau šiemet didesnę pirkėjų krepšelio dalį turėtų sudaryti grožio ir sveikatos prekės.<br>AFP/Scanpix nuotr.
Vaistinės šiais metais tikisi didėjančių pajamų. Receptinių vaistų planuojama parduoti panašų kiekį, tačiau šiemet didesnę pirkėjų krepšelio dalį turėtų sudaryti grožio ir sveikatos prekės.<br>AFP/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Mar 10, 2016, 9:02 AM, atnaujinta Jun 2, 2017, 4:20 AM

Papildomų pajamų tikimasi ir iš sėkmingos neseniai pradėtos internetinės prekybos nereceptiniais vaistais.

Eurovaistinės“ tinklo, pernai pajamas auginusio 4,6 proc. iki 198,3 mln. eurų, valdybos pirmininkė Ingrida Damulienė teigė, kad pernai, palyginti su 2014 metais, smuko vaistų (1,1 proc.) ir medicininių prekių kiekis (0,38 proc.), tačiau 12 proc. daugiau įsigyta burnos higienos priemonių, higienos – 14,5 proc. Anot jos, šiemet tinklas save daugiau pozicionuos kaip sveikatos ir grožio partneris.

Camelia“ vaistinės pajamos pernai augo 5 proc. iki 148 mln. eurų ir, pasak vadovės Aušros Budrikienės, labiausiai augo dėl kosmetikos ir higienos pardavimų didėjimo. Bendrovė planuoja, kad šiemet pajamos taip pat augs 5 proc.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.