Prieš mėnesį sutartį pasirašė su Vokietijos kompanija „WMF“, gaminančia įvairius virtuvės reikmenis, todėl „Gerduva“ svarsto galimybę kurti atskirą butikų tinklą su „WMF“ prekės ženklu, informuoja „Verslo žinios“.
„Gerduvos“ vadovas ir bendraturtis Romualdas Mazalas sako, jog ieškoma ir produkcijos realizavimo galimybių užsienyje: „Dairomės eksporto krypčių ir potencialių pirkėjų.
Balandį „Ievos skanėstų“ kepinius pristatysime maisto pramonės parodoje Lenkijoje.“ Bendrovė šiemet norėtų atidaryti 1–2 naujas parduotuves – intensyviausios patalpų ieškoma Vilniuje, kur jau veikia trys „Gerduvos“ parduotuvės, ir Kaune, kur bendrovė turi tik vieną prekybos tašką. Įmonę taip pat domina Marijampolės, Alytaus miestai.