Lietuviai renkasi savą maistą, bet svetimą chemiją

Prieš kelias savaites įvykęs „Populiariausios prekės 2015“ paskelbimas parodė įdomią tendenciją – tautiečiai mieliau renkasi lietuvišką maisto produkciją, tačiau chemijos pramonėje pirmenybę teikia užsienio gamintojams.

Daugumoje skirtingų maisto kategorijų, tokiose kaip pieno pramonė, laimėtojai – tik lietuvių gamintojai.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugumoje skirtingų maisto kategorijų, tokiose kaip pieno pramonė, laimėtojai – tik lietuvių gamintojai.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Tautiečiai mieliau renkasi lietuvišką maisto produkciją, tačiau chemijos pramonėje pirmenybę teikia užsienio gamintojams..<br>M.Patašiaus nuotr.
Tautiečiai mieliau renkasi lietuvišką maisto produkciją, tačiau chemijos pramonėje pirmenybę teikia užsienio gamintojams..<br>M.Patašiaus nuotr.
Vienintelis chemijos pramonėje laimėjęs lietuviškas prekės ženklas – valiklis „Kurmis“.<br>lrytas.lt nuotr.
Vienintelis chemijos pramonėje laimėjęs lietuviškas prekės ženklas – valiklis „Kurmis“.<br>lrytas.lt nuotr.
Prieš kelias savaites įvykęs „Populiariausios prekės 2015“ paskelbimas parodė įdomią tendenciją – tautiečiai mieliau renkasi lietuvišką maisto produkciją.<br>lrytas.lt nuotr.
Prieš kelias savaites įvykęs „Populiariausios prekės 2015“ paskelbimas parodė įdomią tendenciją – tautiečiai mieliau renkasi lietuvišką maisto produkciją.<br>lrytas.lt nuotr.
Ne vienerius metus labiausiai perkamiausi yra yra „DVARO“ pienas, „DVARO“ sviestas, „DVARO“ grietinė, „GRŪDĖTA“ varškė, „MŪ“ pienas.Daugumoje skirtingų maisto kategorijų, tokiose kaip pieno pramonė, laimėtojai – tik lietuvių gamintojai.<br>lrytas.lt nuotr.
Ne vienerius metus labiausiai perkamiausi yra yra „DVARO“ pienas, „DVARO“ sviestas, „DVARO“ grietinė, „GRŪDĖTA“ varškė, „MŪ“ pienas.Daugumoje skirtingų maisto kategorijų, tokiose kaip pieno pramonė, laimėtojai – tik lietuvių gamintojai.<br>lrytas.lt nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

Mar 29, 2016, 4:47 PM, atnaujinta May 31, 2017, 6:52 AM

Daugumoje skirtingų maisto kategorijų, tokiose kaip pieno pramonė, laimėtojai – tik lietuvių gamintojai.

„Pirmiausiai, vartotojai pasitiki lietuviška kokybe, tinka ir prekė, ir kaina. Be to mūsų gamintojai pažįsta pramonę, įvertina pirkėja, investuoja į prekės ženklus. Taip pat nereikia pamiršti, kad vartotojams kaina kol kas išlieka esminiu kriterijumi“, – sakė Lietuvos prekybos įmonių asociacijos (LPĮA) vadovas Laurynas Vilimas.

Visgi, jo teigimu, šiais metais išryškėjo tendencija, kai žmonės renkasi ne tik pigiausius produktus, o atsižvelgia ir į kokybę. Matoma, kad yra pasislinkimas aukštesnės kokybės link.

„Populiariausia prekė“ apdovanojimas teikiamas produktui, kurio buvo nupirkta daugiausia konkrečioje produktų kategorijoje. Bendrovė „Pieno žvaigždės“ – daugkartinė šio apdovanojimo nugalėtoja.

Ne vienerius metus labiausiai perkamiausi yra yra „DVARO“ pienas, „DVARO“ sviestas, „DVARO“ grietinė, „GRŪDĖTA“ varškė, „MŪ“ pienas.

„Toks Lietuvos pirkėjų įvertinimas mums yra pats didžiausias apdovanojimas. Šių produktų sėkmės receptas: išskirtinis skonis ir kokybė. Jų gamybai naudojamas kokybiškas natūralus pienas ir pažangiausios šiuolaikines technologijos, į kurias per 10 metų investuota virš 100 mln. eurų“, – sakė bendrovės pardavimų direktorė Baltijos Šalims Violeta Braukelytė.

Lietuviška chemijos pramonė atsilieka

Maisto pramonė Lietuvoje vystoma jau ne vieną dešimtmetį, tuo tarpu aprangos, avalynės, kosmetikos sektoriuose turime tik vieną kitą stipresnį prekės ženklą. Ir jie nepajėgia konkuruoti su užsienio produkcija.

„Jau kelintus metus matome, kad populiariausiųjų sąraše tarp chemijos prekių būdavo tik užsienio gamintojų prekės. Šiais metais jau matome, kad atsirado ir lietuviškų gamintojų, pavyzdžiui, valiklis „Kurmis“. Vadinasi, Lietuva po truputį šiame sektoriuje irgi stiprėja ir tai džiugina, nes yra dirbama, investuojama“, – sakė L.Vilimas.

„Metų metus matome tendencija, kad tarp maisto produktų – Lietuvos gamintojai dominuoja, o tarp ne maisto produkcijos – užsienio tiekėjai. Šiais metais vis tiek ta tendencija išlikusi, bet matome ženklus, pasikeitimus, kad tarp ne maisto produktų populiariųjų atsiranda ir mūsų gamintojai“, – pridūrė L.Vilimas.

Vienintelis chemijos pramonėje laimėjęs lietuviškas prekės ženklas – valiklis „Kurmis“. Bendrovės „Higėja“ direktorius Mantas Dyburis teigia, kad konkurencija yra didelė, bet „Kurmis“ – stiprus prekės ženklas.

„Mes reklamuojame visus savo prekių ženklus ir socialiniuose tinkluose, dažnai rengiam akcijas, svarbiausia – parodyti žmogui, nes kartą nusipirkę 90 proc. perka dar“, – sakė M.Dyburis.

„Sunku konkuruoti, kadangi esam pigesni. Manau, kad vartotojai renkasi mus ir dėl kainos ir dėl kokybės, kaina – nedidelė, kokybę turime“, – teigė M.Dyburis.

Jo teigimu, svarbu realizuoti ir „Populiariausios prekės“ vardą.

„Užsidėsime ženklą ant paties produkto, skelbsime internete ir prekybos tinkluose, bus ir karuliai pusę metų. Be to išdalinsime tūkstantį „Kurmių“. Yra tų sprendimų, kad būtume konkurencingi rinkoje“, – pridūrė „Higėja“ vadovas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.