Prie Lietuvoje esančių italų prekės ženklų jungiasi „Calzedonia“

Pastaruoju metu į Lietuvos rinką vienas po kito žengia nauji italų prekės ženklai. Prieš keletą dienų jų gamą papildė tamprėmis garsėjanti „Calzedonia“, kurios parduotuvės atidarytos prekybos ir pramogų centruose „Akropolis“ Vilniuje ir Klaipėdoje.

„Calzedonia“ filosofija – priderinti asortimentą prie pirkėjų, kad jie parduotuvėje visuomet rastų tai, ko ieško.<br>Bendrovės nuotr.
„Calzedonia“ filosofija – priderinti asortimentą prie pirkėjų, kad jie parduotuvėje visuomet rastų tai, ko ieško.<br>Bendrovės nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Apr 4, 2016, 10:21 AM, atnaujinta May 30, 2017, 3:08 PM

„Calzedonia“ asortimente – ypač platus jau minėtų tamprių pasirinkimas, taip pat gausu pėdkelnių ir kojinių, tinkančių bet kokio amžiaus moterims, vaikams bei vyrams.

„Vaikščiodami po Vilnių ir kitus miestus pastebėjome, kad merginos ir moterys labai mėgsta dėvėti įvairių stilių tempres.

Italės ir daugelio kitų valstybių gyventojos tam turi „Calzedonia“, tad nusprendėme, kad ir lietuvės nusipelnė turėti galimybę įsigyti šį patogų rūbą specializuotoje parduotuvėje, kurioje yra galimybė išsirinkti tampres pagal savo stilių ir poreikius, – sako parduotuvių tinklą plėtojančios bendrovės „Sunshine Baltics Lithuania“ vadovas Marco Galazzo bei priduria, jog artėjant vasarai „Calzedonia“ parduotuvėse bus galima įsigyti ir itin gražių itališko dizaino maudymosi kostiumėlių. – Lietuviai mėgsta keliauti, mėgsta leisti laiką pajūryje ir yra stilingi, todėl neabejojame, kad jiems puikiai tiks ir mūsų siūlomi modernūs bei madingi maudymosi drabužiai“.

Pasak M. Galazzo, šiuo metu parduotuvėse Vilniuje ir Klaipėdoje prekių asortimentas yra vienodas, tačiau ilgainiui bus atsižvelgiama į kiekvieno miesto pirkėjų stilių, skonį bei poreikius, todėl prekių asortimentas gali šiek tiek skirtis. „Calzedonia“ filosofija – priderinti asortimentą prie pirkėjų, kad jie parduotuvėje visuomet rastų tai, ko ieško.

„Calzedonia“ siūlo kokybiškus drabužius už prieinamą kainą. Nuo praeitų metų prekės ženklo asortimente atsirado ir speciali kolekcija „Made in Italy“, kurioje – itin aukštos kokybės gaminiai, skirti didesnių poreikių klientams“, – atskleidžia vadovas.

Vasario viduryje UAB „Sunshine Baltics Lithuania“ Vilniaus „Akropolio“ lankytojams pristatė kitą italų prekės ženklą – apatinių drabužių parduotuvę „Intimissimi“. „Vilniaus „Akropolyje“ veikianti parduotuvė jau yra geriausia mūsų parduotuvė Baltijos regione. Nustebino, kad daug lietuvių jau puikiai žinojo prekės ženklą „Intimissimi“, todėl labai džiaugėsi jį pagaliau pamatę namuose, „Akropolyje“. Parduotuvė veikia vos pusantro mėnesio – tai tik pradžia, todėl ateityje tikimės dar geresnių rezultatų“, – naujienomis dalinasi M. Galazzo.

Pasaulyje veikia apie 1800 „Calzedonia“ parduotuvių. „Calzedonia“ jau puikiai pažįsta latviai, lenkai, ukrainiečiai, rusai, Kaliningrado gyventojai – šiose Lietuvai kaimyninėse šalyse „Calzedonia“ parduotuvės buvo atidarytos kiek anksčiau.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.