„Lidl“ konkuruos ne tik kaina, bet ir įvaizdžiu

Į Lietuvos rinką ateinantis

„Lidl“ kviečia tiesiogiai susipažinti su Lietuvos biuro darbuotojais filmuota medžiaga, turi išsamiausią karjeros skiltį internetinėje erdvėje.<br>AFP/Scanpix nuotr.
„Lidl“ kviečia tiesiogiai susipažinti su Lietuvos biuro darbuotojais filmuota medžiaga, turi išsamiausią karjeros skiltį internetinėje erdvėje.<br>AFP/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

May 11, 2016, 9:02 AM, atnaujinta May 26, 2017, 12:04 AM

Pirmoji išorinio darbdavio įvaizdžio komunikacijos ėmėsi bendrovė „Rimi Lietuva“, rašo „Verslo žinios“.

„Lidl“ viešai deklaruoja EVP (Employee Value Proposition), kviečia tiesiogiai susipažinti su Lietuvos biuro darbuotojais filmuota medžiaga, turi išsamiausią karjeros skiltį internetinėje erdvėje.

Lietuvoje veikiantys mažmeninės prekybos tinklai tokių žingsnių neatliko per visus veiklos metus, tad nesunku nustatyti, kas laimi kovą dėl išorinio darbdavio įvaizdžio komunikacijos“, – teigia darbdavio įvaizdžio agentūros „Chorus“ vykdomasis direktorius Karolis Blaževičius.

Anot jo, „Rimi Lietuva“ šiemet žengė pirmąjį žingsnį, formuojant darbdavio įvaizdį – sukūrė TV klipą. Tuo metu kiti prekybininkai ruošiasi konkurento atėjimui peržiūrėdami kainas, produktų asortimentą, tačiau jiems gresia pralaimėti kovą dėl darbuotojų, tikina K.Blaževičius.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
Gyvai: iniciatyvos „4 milijonų Lietuva“ pristatymas