Prekybos centrus boikotavę lietuviai ėmė pliektis tarpusavyje

Prekybos centrų boikotą surengusius aktyvistus trikdo vidinės rietenos. Žmonės piktinasi, kad jų sukurtu judėjimu naudojasi žmogus, kuris prie akcijos boikotuoti parduotuves prisidėjo nedaug.

I.Paul sako, kad K.Ramoška pasisavino jos idėją.
I.Paul sako, kad K.Ramoška pasisavino jos idėją.
Emigrantė I.Paul tvirtina, kad yra judėjimo autorė.
Emigrantė I.Paul tvirtina, kad yra judėjimo autorė.
K.Ramoškos sukurtas renginys.
K.Ramoškos sukurtas renginys.
Emigrantė I.Paul tvirtina, kad yra judėjimo autorė.
Emigrantė I.Paul tvirtina, kad yra judėjimo autorė.
K.Ramoškos sukurtas renginys.
K.Ramoškos sukurtas renginys.
K.Ramoška sako, kad naudos sau nesiekia.
K.Ramoška sako, kad naudos sau nesiekia.
Irina Paul sako esanti boikoto idėjos autorė.
Irina Paul sako esanti boikoto idėjos autorė.
Daugiau nuotraukų (7)

Lrytas.lt

2016-05-11 16:40, atnaujinta 2017-05-25 22:57

Raginimai neiti į parduotuves prasidėjo socialiniuose tinkluose. „Facebook“ susikūrė grupė „Neisiu į prekybos centrą 3 dienas!“. Prie šios grupės prisijungė beveik 100 tūkst. žmonių, o grupė yra administruojama 5 žmonių.

Ją sukūrė Airijoje gyvenanti lietuvė Irina Paul. Moteris stebi gyvenimą Lietuvoje ir neapsikentusi žinių apie dideles maisto produktų kainas, pasiūlė ignoruoti prekybos centrus.

Moteris sukūrė ir renginį „Neisiu į prekybos centrą“, prie kurio prisijungė per 35 tūkst. žmonių.

Tačiau lygiagrečiai buvo sukurti dar du renginiai – „Neikim į parduotuves 3 dienas“, kur dalyvauja 34 tūkst. žmonių, ir „Apsipirkim Lenkijoje prieš boikotą Lietuvoje“, kur dalyvauja 2,5 tūkst. žmonių. Abu šiuos renginius socialiniame tinkle sukūrė Karolis Ramoška. Tiksliau – agentūra „OpenHouse events agency“.

Emigrantė Airijoje I.Paul įtaria, kad žiniasklaidoje nuolat cituojamas K.Ramoška pasisavino jos prekybos centrų boikoto idėją ir taip bando save pareklamuoti.

Sugalvojo 5 žmonės

„Grupę įkūriau aš ir man padeda dar 4 žmonės. Karolis vienoje iš laidų teigė, kad jis vienintelis ir nebuvo jokių grupių, neva jos buvo sukurtos vėliau, siekiant reklamų. Taip pat nesugebėjo aiškiai išdėstyti akcijos tikslų, nesugebėjo išsakyti aiškios nuomonės. Koks siekis šio žmogaus, kuris sakosi, jog kitos grupės įkurtos vien tik reklamos tikslais ir kad jis vienintelis yra kūrėjas?“ – portalui lrytas.lt sakė I.Paul.

Anot Irinos, raginimas apsipirkti Lenkijoje tik nereikalingai reklamuoja kaimyninę šalį. I.Paul teigimu, problema yra Lietuvoje – kam skatinti žmones palikti pinigus svetur?

„Reikia Lietuvoje dėmesį sutelkti į tas kainas, į valdžios dėmesį, kad tokia situacija tęstis negali, kodėl žmonių uždirbti pinigai keliauja į kaimynų biudžetą, o ne mūsų. Juk sumažinus kainas, jas ne laikinai akcijomis sumažinus, žmonės tikrai nevažiuotų po 100 kilometrų ar daugiau ir neremtų Lenkijos“, – aiškino I.Paul.

Žiniasklaidoje šmėžuojantis Karolis Ramoška sakė, kad svarbiausia, jog žinia pasiektų žmones. Kas ką ir kada sukūrė – ne svarbiausias dalykas.

„Aš sukūriau renginį, o Irina sukūrė grupę. Nežinau, kas buvo pirmas ar antras. Nemanau, kad čia yra problema, tiesiog yra bėda (brangūs maisto produktai. – Red.) ir žmonėms tai rūpi. „OpenHouse“ nėra papildomos reklamos ir niekada nebus.

„OpenHouse“ nėra juridinis vienetas, tai tiesiog grupė socialiniame tinkle. Įmonė tokiu pavadinimu neegzistuoja – tiesiog tam, kad galėčiau sukurti renginį, jį turi kurti įmonės profilis, todėl tokį ir sukūriau“, – sakė K.Ramoška.

K.Ramoška pripažino, kad yra dažnai kviečiamas į laidas, kaip boikoto atstovas – jo sukurtas renginys socialiniame tinkle pagal prisijungimus yra didžiausias Lietuvoje.

„Kiek žinau, Irina gyvena Airijoje, todėl labai malonu, kad emigrantai palaiko. Bet juk turi kažkas kalbėti ir turi kažkas atstovauti. Aš neprisiimu jokių reklamų, niekur neinu ir niekaip to nenaudoju. Nei turiu kokį produktą, nei einu į politiką“, – nusijuokė K.Ramoška.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.