Gamybininkai įžvelgia pramoninio turizmo naudą

Pramoninis turizmas, kaip rodo

Pramoninis turizmas, kaip rodo maisto gamybos įmonių pavyzdžiai, gali būti pelningas.<br>A.Vaitkevičiaus nuotr.
Pramoninis turizmas, kaip rodo maisto gamybos įmonių pavyzdžiai, gali būti pelningas.<br>A.Vaitkevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

May 13, 2016, 8:22 AM, atnaujinta May 25, 2017, 7:14 PM

„Turizmas mūsų įmonei pelningas, tačiau aukšto pelningumo nesiekiame, nes pagrindinė įmonės veikla – saldainių gamyba. „Rūtos“ šokolado muziejaus veikla labiau nukreipta komunikuoti apie įmonę ir jos produktus. Tiesiogiai bendraudami su vartotojais išgirstame jų poreikius, pristatome šimtametę saldainių fabriko istoriją, produktus, puoselėjame šokolado vartojimo kultūrą“, – teigia „Rūtos“ Turizmo padalinio vadovė Odeta Kirnienė.

Šakių bendrovės „Aletovis“ aliejaus spaudyklos gamybos vadovas Arūnas Jakaitis pabrėžia, kad ekskursijos po jų įmonę nemokamos, bet atsiperka, nes retas aplankęs spaudyklą išvyksta neįsigijęs įmonės pagaminto sėmenų aliejaus.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.