„Lidl“ žengė dar vieną žingsnį – pradėjo pirkėjų viliotinį

Nuo gegužės 16d. „Lidl Lietuva“ pradeda rinkodarinę kampaniją. Įmonė pristato savo naują šūkį ir pradeda veiklą socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Instagram“.

Savaitgalį Vilniuje pasirodė pirmosios „Lidl“ lauko reklamos. Čia taip pat puikuojasi užrašas „Taip gyventi verta“.<br>E.Grižibauskienės nuotr.
Savaitgalį Vilniuje pasirodė pirmosios „Lidl“ lauko reklamos. Čia taip pat puikuojasi užrašas „Taip gyventi verta“.<br>E.Grižibauskienės nuotr.
Savaitgalį Vilniuje pasirodė pirmosios „Lidl“ lauko reklamos.<br>AFP/Scanpix nuotr.
Savaitgalį Vilniuje pasirodė pirmosios „Lidl“ lauko reklamos.<br>AFP/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

May 16, 2016, 9:26 AM, atnaujinta May 25, 2017, 12:00 PM

„Savo šūkiu Lietuvoje pasirinkome žodžius „Taip gyventi verta“, kurie atskleidžia mūsų veiklos esmę, – pranešime spaudai sakė bendrovės „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė Agnė Gaižauskienė.

Apsilankius oficialiose bendrovės paskyrose galima užduoti klausimų, dalintis nuomone ir atsiliepimais apie bendrovės produktus ir aptarnavimą.

Savaitgalį Vilniuje pasirodė pirmosios „Lidl“ lauko reklamos. Čia taip pat puikuojasi užrašas „Taip gyventi verta“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
REPORTERIS: pirma JAV siunta Ukrainai – dar šią savaitę