Prekybos slėnis „Nordika“ išaugo daugiau nei dvigubai

Šiandien „Nordika“ išaugo daugiau nei dvigubai – atidaryta antroji, 22 000 kv. m ploto, prekybos slėnio dalis. Visas „Nordikos“ plotas dabar siekia 40 000 kv. m. Joje pirkėjų laukia 51 prekės ženklo atstovų siūlomos prekės ir paslaugos. Bendros investicijos į šį prekybos slėnį siekia 50 mln. eurų.

Bendros investicijos į šį prekybos slėnį siekia 50 mln. eurų.<br>Įmonės nuotr.
Bendros investicijos į šį prekybos slėnį siekia 50 mln. eurų.<br>Įmonės nuotr.
Bendros investicijos į šį prekybos slėnį siekia 50 mln. eurų.<br>Įmonės nuotr.
Bendros investicijos į šį prekybos slėnį siekia 50 mln. eurų.<br>Įmonės nuotr.
Bendros investicijos į šį prekybos slėnį siekia 50 mln. eurų.<br>Įmonės nuotr.
Bendros investicijos į šį prekybos slėnį siekia 50 mln. eurų.<br>Įmonės nuotr.
Bendros investicijos į šį prekybos slėnį siekia 50 mln. eurų.<br>Įmonės nuotr.
Bendros investicijos į šį prekybos slėnį siekia 50 mln. eurų.<br>Įmonės nuotr.
Bendros investicijos į šį prekybos slėnį siekia 50 mln. eurų.<br>Įmonės nuotr.
Bendros investicijos į šį prekybos slėnį siekia 50 mln. eurų.<br>Įmonės nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

May 20, 2016, 10:52 AM, atnaujinta May 24, 2017, 11:13 PM

Naujojoje „Nordikos“ dalyje įsikūrė 17-ai prekės ženklų priklausančios parduotuvės ir paslaugų centrai, tarp kurių – „Senukai“, „Sports Direct“, „Čili“, „Top Shop“, JYSK, pirmoji tarptautinio prekių namams tinklo „The Pier“ parduotuvė Lietuvoje ir pirmoji tarptautinio gyvūnų priežiūros tinklo „Pet City“ parduotuvė šalyje. Didžiausią erdvę naujai atidaromoje prekybos slėnio dalyje užima „Senukai“ – parduotuvės plotas siekia 17 000 kv. m.

Pasak „Nordikos“ generalinio direktoriaus Nerijaus Juodelio, antrosios prekybos slėnio dalies prekės ženklai dar labiau sustiprino „Nordikos“ pasiūlą šeimai ir namams.

„Derindami prekes ir paslaugas sportui, laisvalaikiui, vaikams, interjerui, statyboms, galime suteikti beveik viską, ko gali prireikti vilniečiams ir miesto svečiams“, – teigia N. Juodelis.

Anot jo, kuriant šio prekybos slėnio koncepciją, siekta įpratinti Vilniaus gyventojus apsipirkti toliau nuo miegamųjų rajonų ir transporto spūsčių esančioje pietinėje miesto dalyje.

„Smagu stebėti pasikeitusią ir itin komfortišką prekybos erdvę Vilniaus mieste. Tikimės, kad tokie projektai, užtikrinantys darnią miesto plėtrą ir suteikiantys jam ilgalaikę naudą, bus vystomi ir kitose sostinės dalyse“, – sakė projektą įgyvendinusios AB „YIT Kausta“ generalinis direktorius Kęstutis Vanagas.

Prekybos slėnisNordika“ duris atvėrė rugsėjį. Tarp pirmojo etapo jo nuomininkų – „Rimi Hypermarket“, „Elektromarkt“, „McDonald‘s“, viena didžiausių Baltijos šalyse „Baby City/Toy City“ parduotuvė ir kiti į šeimą ir namus orientuoti prekės ženklai.

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.